jowan Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Goedemorgen! Mega rot nacht gehad. Zeer slecht geslapen, nu sacho op de bank met een koffie. Hopelijk wordt de dag beter, veel te doen. Iedereen een hele fijne dag! Het weer wordt mooi, nu mijn humeur nog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Goedemorgen, wat vervelend Sheila dat je slecht hebt geslapen. Hopelijk wordt het toch nog een mooie zondag voor je. Voor mij staat deze dag in het teken van het wk wielrennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Goedemorgen Suikertje, een dag voor de buis dus, veel plezier! En hier komt het wel goed, maar nu echt gewoon ochtendhumeur. Het maandelijkse ongemak en een verkoudheid helpen ook niet echt, vandaar..... I'll get over it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Goedemorgen allemaal, Hier voetbaldagje vandaag, om 12.30 FC.... Feyenoord weer verloren en Heereveen even op 1 in de competitie, rare wereld. Mooie zonnige dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Goedemorgen Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Goedemorgen Ik ga waarschijnlijk naar een rommelmarkt vandaag (alsof ik nog geen rommel genoeg heb ) Ook hier slecht geslapen. Moest wel drie keer plassen. En geen klein plaskes he. Vreemd genoeg moet ik nauwelijks plassen als ik gedronken heb. Wat bizar is aangezien ze zeggen dat alcohol vocht afdrijft. Nu daar gaan we t niet voor doen uiteraard. Nog maar eens proberen na acht uur niets meer te drinken. Wat ik behoorlijk lastig vind btw. Ik knabbel altijd voor tv. Moet dat ook kunnen doorspoelen. Zou je van cola meer moeten plassen dan water? lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Ik heb Tinto gisteren gemist. Hey, Tinto...what's up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 En waar zit Lika? Ff wie is wie checken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Goedemorgen fleurige Fleurtje. Ik moet ook altijd plassen in de nacht wat ik ook drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Echt? Hoe vaak? Graag minstens twee keer he. Anders voel ik me eenzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Ja dat zeker soms 3 keer maar je vriendin Yvonne moet ook vaak zei ze onlangs nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Ik ga een leiding aanleggen naar t toilet. Kan ik gewoon blijven liggen. Ik zie een gat in de markt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Luiertje om! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Gadver, jullie zijn oud bedenk ik me nu...ik ben nog jong.. Wat gaat dat geven als ik zo oud ben als jullie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Hoe ouder ik word hoe moeilijker ik kan plassen dat is mijn grootste frustratie duurt lang voor het op gang komt. Vind ik in de nacht niet fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Zojuist zei fleurtje: Gadver, jullie zijn oud bedenk ik me nu...ik ben nog jong.. Wat gaat dat geven als ik zo oud ben als jullie??? Dan slaap je op de wc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Zojuist zei Sheila: Luiertje om! Neeeeeejeuuuuuh!!! Maar binnen 10 jaar, vast Ik wil er dan wel ene met een printje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Ik had het wel een periode dat ik eruit moest, maar tegenwoordig niet meer gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 1 minuut geleden zei Lars: Dan slaap je op de wc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 En hoe gaat het met poepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Zojuist zei Sheila: Ik had het wel een periode dat ik eruit moest, maar tegenwoordig niet meer gelukkig. Wat doe je anders dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Zojuist zei Lars: En hoe gaat het met poepen? Een nummertje twee gaat goed. Moet ik nooit s nachts doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Ik heb het eerst uitgesteld, in de hoop weer te kunnen slapen. Dat lukt uiteindelijk.... En inderdaad, in de avond niet meer drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Nee, de grote hoef ik ook nooit in de nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden