Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 September 2017


toine

Aanbevolen berichten

Ik kreeg hier twee dagen geleden de 'volkskrant' in de bus. Kende t vlaamse krantje niet...eerste gedacht was 'whoeehoee, er zit miss een kortingsbon in'. Stond daar zoiets gek beneden in de hoek. Reclame voor een deurmat met opschrift 'illigalen hier niet welkom'. Nou..een partijbladje dus. Vond t nogal onsmakelijk en weinig creatief. Vroegen ze nog 25euro voor ook. Ja kees..da ziede van ier :face-icon-small-shocked: :angry:

Krantje en meneer de winter bij t papier gezwierd.

Een bon, daar had ik wat aan gehad ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Sheila:

Goedemorgen! Weekend!

foto van Zielzicht.

En over de discussie minderen/stoppen: Naar mijn mening, vallen stoppers niet over het feit dat mensen willen minderen, maar dat ze er vaak makkelijk over denken om wat te nemen. Vooral na aanmelding op een pact, of uitingen van trots zijn op het niet drinken. Nogal een verschil.

Verder ga ik mij er niet meer in mengen, want iedereen leest wat hij of zij wil lezen en iedereen heeft zijn eigen waarheid.:rose:

Iedereen moet zijn eigen pad kiezen en niemand hoeft verantwoording af te leggen, het is jouw leven. Verwacht alleen geen steun en begrip als mensen bezorgd om je zijn en denken dat je een fout begaat. Daar is iedereen mens voor. Wees blij dat mensen dan genoeg om je geven om te reageren.

Angst hebben van de angst, dat is mijn groot probleem altijd geweest. Angstig zijn voor dat er nog maar een ietsiepietsie gevaar is, bv de lift instappen en al angst hebben dat ie zou stilvallen terwijl er niks aan de hand is. Vervelend wanneer je op het 15de woont. Maar dat hebben we nu onder controle dank zij anders denken te trainen. 

Voor de rest dag 39 vandaag ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Muffin1956:

Angst hebben van de angst, dat is mijn groot probleem altijd geweest. Angstig zijn voor dat er nog maar een ietsiepietsie gevaar is, bv de lift instappen en al angst hebben dat ie zou stilvallen terwijl er niks aan de hand is. Vervelend wanneer je op het 15de woont. Maar dat hebben we nu onder controle dank zij anders denken te trainen. 

Voor de rest dag 39 vandaag ...

Angst is altijd lastig, moeilijk te beheersen. Mooi dat de training geholpen heeft! Elke dag met angst in die lift is ook niets. Dag 39... mooi hoor! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...