fleurtje Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Terug in België....bleeeeuuuuuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Bor, je uithaal naar suikertje is verschrikkelijk hypocriet. In al die jaren zijn er hopen mensen weggebleven omwille van de manier waarop jij elke keer opnieuw alle ruimte innam op t forum. Dat weet je en toch verwijt je de ketel dat de pot zwart ziet. Gun iemand zijn tijd. Als t meer dan vijf jaar duurt mag je klagen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Welkom terug Fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Spirit, zo herkenbaar je gevoel. Ik heb dat zelf ook vaak. T wikken en wegen, dan toch enthousiast zijn en uiteindelijk toch t gevoel hebben dat ik toch miss niet de juiste keuze maakte. T komt wel goed. T is zoals je zegt, toch heel wat ineens. T moet verteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 1 minuut geleden zei Mai: Welkom terug Fleur! Dank je wel tinkerbell Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 @Lika, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Slaaptijd... In eigen bed deze keer smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 15 uur geleden zei Herstel: Moggu. Ik heb mn dag niet echt. Gigapijn, doodmoe. En somber. Bah. Ik voel me al zo lang zo beroerd. Sorry, Maar we houden het droog. Het is alleen op het moment een fiks gevecht. Ik had het ook heel moeilijk vandaag.. traantjes gevloeid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 15 uur geleden zei Linda053: Ik ben opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis waar ik 24 uurs zorg heb in principe. Maar ze zijn hier niet goed met lichamelijke klachten dus ik moet het het grootste deel alleen doen. Ik heb mijn enkel op 3 plaatsen gebroken en mijn kuitbeen doormidden. 6 weken geleden. Afgelopen dinsdag vanwege zware infectie opnieuw geopereerd. En ik ben depressief en heb erg veel last van een laag zelfbeeld en negatieve / sombere gedachtrn. Voorheen dronk ik altijd zodat ik in een roes kwam en die gedachten en gevoelens te hanteren waren. Nu drink ik niet meer en heb ik refusal. Maar ik mis de roes.. Morfine helpt de scherpe randjes van de lichamelijke klachten eraf te halen maar op geestelijk gebied merk ik daar niks van. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Ha @fleurtje, welkom terug. ik zat met een verliefdheid. Die overviel en overspoelde me volledig. Alles of niets... Het gaaf wel weer. Jij een fijne tijd gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 10 uur geleden zei fleurtje: Bor, je uithaal naar suikertje is verschrikkelijk hypocriet. In al die jaren zijn er hopen mensen weggebleven omwille van de manier waarop jij elke keer opnieuw alle ruimte innam op t forum. Dat weet je en toch verwijt je de ketel dat de pot zwart ziet. Gun iemand zijn tijd. Als t meer dan vijf jaar duurt mag je klagen. Ik snap gewoon niet waar het voor nodig is. Suikertje is alleen 's morgens op forum en soms nog een keer 's avonds. Als hij geen goede dag heeft gehad mag hij dat toch zeggen? Hij heeft het niet de hele dag er over. Blijkbaar gaat het met jou heel goed Bor en daar ben ik oprecht blij om. Maar moet het dan maar met iedereen goed gaan en het dan meteen afdoen als zeuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 15 uur geleden zei Bor: Godnog an toe, je lijkt mijn moeder wel, die had ook nooit eens een goeie dag. Gelukkig voor haar is ze maar 52 geworden, 17 uur geleden zei Suikertje: Je zal hopelijk snel wennen aan alles Lars. Hier geen goede dag, maar gelukkig is deze dag ook weer bijna voorbij, op naar morgen! Je reactie op Suikertje is dan wel erg beledigend Bor, zowel naar hem (positieve posting juist) als naar je eigen moeder. smart en fleurtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 dat geloof ik graag vanuit jouw perspectief Bor, maar als je dramatische postings doet (en er iemand als Suikertje mee vergelijkt) dan is het best logisch als er reacties en meningen op komen. Ook jouw verhaal heeft meerdere kanten. En we zijn beiden moeder, hebben zelf fouten gemaakt naar onze kinderen en hebben beiden een alcoholprobleem. Wie weet hoe je op je moeder lijkt ook. May she rest in peace. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 1 uur geleden zei Bor: Huh? Wat maken jullie er nou allemaal weer van? Wat ik schreef ging over mijn moeder! Je vergeleek suikertje met je moeder. Das wat anders! Urgglll... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Mooi omschreven @Bor uit het hart... respect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 30 minuten geleden zei Bor: Ik vergeleek niet hoor, het deed me denken aan... Excuus dat het zo overkwam. Als iets je doet denken aan wil dit zeggen dat er herkenningspunten zijn. Die zijn er alleen als je in eerste instantie vergelijkt. Jij lijkt op iemand die ik kende. Gelukkig is die iemand er niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Soms vermoed ik Bor dat je een goed afgeronde en doorleefde therapie had moeten hebben. Vermoed ik. Verder gun ik je een moederfiguur, zoals je die beschrijft. Verdrietig wel. Ik vond de posting over Suiker ook vreemd. (Hoewel ik het ook vervelend vind wanneer het nooit es wat beter lijkt te gaan met iemand) Maar nu haal ik 2 dingen door elkaar. Ik vind iets vervelend of naar en: een reactie over iemand komt naar over/zou ik zelf nooit plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden