Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 augustus 2017


Mootje

Aanbevolen berichten

Even tussendoor: mijn buitenkonijn is ziek. Ontstoken ogen. Inmiddels is zij een binnenkonijn die zes keer per dag met oogdruppels (die ongeveer een miljard euro kosten) bedropen moet worden. Kennen jullie dat konijnenmonster van Monty Python? Dat is een vreedzame hippy vergeleken met mevrouw Konijn.   :mellow:

Ik heb maar weer een non aloholisch biertje geopend. @Lars het is een blikje dit keer. Misschien moet ik je gouden ring binnenkort verpatsen voor als mevrouw Konijn nog verder instort. Maar dan krijg ik wel een nieuwe toch

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei spirit:

De rede van mijn verhuizing is, omdat het hier een erge stille wijk is. Ik wil altijd wel wat leven in de brouwerij.

Ook heb ik niets met een tuin, dus vandaar de flat.

Tsja, wat is klein? Het valt wel mee denk ik. Ik ben nog heel erg aan het twijfelen en aan het bedenken, waar ik mijn spullen moet laten.

Aan de andere kant, ben ik wel alleen, dus heb ik niet zoveel spullen en er is ook nog een rommelkamertje, waar ik mijn spullen wel kwijt kan.

Deur dicht en je ziet er niets meer van. Nu heb ik alles op zolder, waar ook de helft van weg kan. Ik denk, dat het wel overzichtelijker gaat worden daar voor mij.

Zo aan het twijfelen, wat ik moet doen. Ik wil er wel graag beter op worden, maar wil ook wel aan mijn hond denken. Die gaat ook nog wel een aantal jaartjes mee.

Hond op een flatje, vind ik ook weer zielig, hier kan ze lekker in de tuin, maarja, daar kan ze weer lekker op balkon in de zomer.

Word gek van mezelf momenteel!

Als je van een tuin en wat rust houdt dan is een appartement niet echt een goed idee, en hoe groot is de hond eigenlijk? Als de hond nu buiten wil zet je gewoon de deur open maar op een appartement is dat natuurlijk niet mogelijk, Aan de andere kant, met een appartement trek je de deur achter je dicht en kan je desnoods een paar maanden wegblijven, dat is natuurlijk met een huis niet het geval. Al bij al een moeilijke beslissing.

Ik woon hier in een appartement met een geweldig zicht en heb heel rustige buren, maar mijn vrouw houdt van groter wonen, met een tuin (hebben een Jack Russel van 13 jaar) dus zij woont liever in het huis in België. En zo heeft iedereen wel zijn mening, alles heeft voor- en nadelen maar je moet voor jezelf uitmaken wat echt belangrijk is voor je en op die basis de beslissing nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...