Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Heb het maar gelijk in de warmhoudkannen gedaan.... iemand heeft mijn thee- en koffiepot en de cola gejat vannacht... Het moet niet gekker worden, zelfs de boze rode emo is verdwenen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Goedeorgen. Geen cola? En nu? Fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Petje af joops. Ik zou dat niet durven dat wildkamperen. Ik heb teveel donkere fantasie. Nog voor ik mezelf ergens gesetteld zou hebben, ben ik in gedachten al vermoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 1 minuut geleden zei jopie: Ik zou t als teken zien fleurtje. En gewoon donderdag gaan. Is een beetje moeilijk want t is met de vlieger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ik heb de dief smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 2 minuten geleden zei Lars: Is er geen koe in de buurt waar je wat melk kunt tappen Een paarse!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Paarse koeien bestaan niet Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Sorry, die cola moest ik weer ergens heel anders vandaan halen.. Pffff wat een gedoe. Heb trouwens afgelopen week ook een elektrieke fiets gekocht.... wat een zegen. Echt, met fikse tegenwind fietsen.... haren die wapperen... en je trapt wel, maar niet echt dat je dood gaat.... rapilos en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Zojuist zei Lars: Ik heb de dief AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Zojuist zei Lars: Paarse koeien bestaan niet Fleurtje Welles!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Fijn he Yvonne ook zonder stang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Paarse koeien leveren chocolade Lars... snap dat dan Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Zojuist zei Lars: Fijn he Yvonne ook zonder stang? Hahahaha... ja wat dacht je dan Ik vind die stangen overigens ook complete onzin, al jaaaaaren. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Oh die koeien van een merk chocola toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ja lars...waar denk jij dat chocolademelk vandaan komt???!!! Man man..soms ben je toch een beetje dom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ik dacht van de bruine koeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ik ga mezelf es een brood kopen. Ik kan zoveel onzin niet aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 2 minuten geleden zei Lars: Ik dacht van de bruine koeien Dat had ook gekund Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Slim he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Heeeeeeel slim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Mogguh allen, Welke stroomfiets hebben jullie gekocht, ik moet ook nog een nieuwe, de ouwe is gaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ik heb een sparta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Een heel goede morgen allemaal. En daar gaat ie weer, inc. mootje-kootje Dagpact: Lars jowan Mootje Kohtje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Goedemorgen, Mooi zonnetje buiten, nog wel een beetje fris. Vannacht weer veel regen.. Vamiddag Utreg - Willem II... Die ouwe en grote broer gaan natuurlijk - the hooligans! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden