Anne01 Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Hallo, mijn naam is Anne. Ik drink al een tijd teveel en met de gebruikelijke middelen zoals campral lukt het me toch niet helemaal. Na mijn vakantie wil ik graag beginnen met Refusal maar ik ben er best bang voor. Ik wil graag deelnemen aan dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne01 Geplaatst 16 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Ik ben niet zo handig met forums en het gebruiken hiervan, daarom staat deze melding hier twee keer, waarvoor mijn excuses..weet niet hoe ik er één weg moet halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Ik ben ook begonnen met antabuse! Tot hier toe alles ok.. wel nog maar dag 3 :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne01 Geplaatst 22 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2017 Ik heb zondag mijn laatste wijntje gedronken...en ga vanavond beginnen met antabuse. Hoe gaat het met jou, Berlioz? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 22 september 2017 Rapport Share Geplaatst 22 september 2017 Welkom Anne01, kom maar vaak hier en lees veel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 september 2017 Rapport Share Geplaatst 22 september 2017 Welkom en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 @Anne01, ik las op de dagdraad dat je gisteren een hele zware dag hebt gehad. Gaat het inmiddels wat beter? Heb je een beetje kunnen slapen wellicht? Goed dat je je meldt als je het zwaar hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne01 Geplaatst 30 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Goedemorgen..prima geslapen, nog wel heel down nu. Het is ook nog maar de elfde dag droog vandaag en de Refusal geeft best wat bijwerkingen. Even wennen allemaal. Heel erg lief, deze reacties! Doet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Hoe is het Anne? Heb je nog erg last van de bijwerkingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden