Spring naar bijdragen

Zondag, 13 augustus 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Sinds ik alcoholvrij ben kijk ik meestal tv op zaterdagavond en ga ik op tijd naar bed, gewoon moe..een lekkere jasmijnthee met als het kan een stuk taart van Lars. Iedereen blij hoor geen drama's allemaal zeer 'verantwoordelijk' inderdaad. Ik heb geen behoefte aan om een hele nacht op ice tea mensen dronken en vervelender te zien worden, zeker niet. Maar is mijn leven nu niet saai of inderdaad gewoon verantwoordelijk..ok nu zal ik stoppen met zeuren

Dank je wel lieve Sheila

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen

Hier al weer een paar uurtjes gewerkt
Tja, die zondagen...
Heb ik ook nog steeds moeite mee hoor
Sinds ik op zondag niet meer naar ex ga, voelt het wat doelloos en leeg
Blij dat ik in de ochtend en avond nog werk dan
Maar goed, ik kan natuurlijk wel van alles gaan doen;

Zoon bellen, en even langs gaan (maar volgens mij moest hij weg vandaag)
Stuk wandelen (in mijn uppie, bleeehh)
Administratie doen, moet hoognodig, maar zoooo geen zin in
Huis poetsen (alweer poetsen ??:( )
Enfin, misschien vertel ik vanavond wel wat het is geworden
Bij zulke buien altijd uitkijken, dat ik dan voor vanmiddag maar geen fles wijn ga halen, om mezelf te troosten
neee, geen optie..absoluut niet

Gisteren de film van Andre Hazes gezien op t.v.
Pffff, al die blikjes bier en peuken
Goede spiegel hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve, dat wat jij min of meer saai noemt... ik weet heel goed wat je bedoelt.
Maar......

't Zal met het klimmen der jaren te maken hebben en ook wel met een persoonlijke aanleg.
Na de laatste jaren 'saai' geleefd te hebben ben ik blij met 'saai' en blij dat ik 't niet meer hoef te zoeken in dingen doen en ergens bij zijn of -horen.
Meestal ging het me om niets minder dan 'legaal drinken'..
Ik ben bij meer dingen bewust aanwezig dan toen ik dronk, ik hoor er ook meer bij dan toen ik dronk. Die dingen gebeuren gewoon.
Met licht aangeschoten mensen kan ik trouwens nog heel goed overweg, daar kan ik melig genoeg mee meegaan.
Maar ik ben ook blij als het tegen elven 's avonds loopt en ik met een voldaan gevoel m'n bed kan opzoeken.
Laatst in Portugal tijdens de 2cv-meeting was er een feestavond met een (beregoeie) Pink Floyd cover-band.. ik heb genoten en het werd laat, helemaal zonder drank..
Maar de volgende dag zo brak als een ??? Zo blij dat dat maar héél soms is en niet meer zo nodig elk weekend of zo..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woehaaaa   die rapilos!  

Lieve..... andere manier van ernaar kijken dan koh, maar ook: en..... als het nou inderdaad saai Is. ...en inderdaad vind je dat maar niks.....

waarom ga je het dan niet minder saai maken?

Of Is spontaan doorzakken met vrienden het enige niet-saaie dat je kunt bedenken? 

Mijn vingers doen pijn. Ben snaren-eelt aan t kweken. Grrrrrr

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woon je in IJsland Asterix? Vanwege de nacht buiten. Is er nog een stukje taart over Lars?  Zo niet dan graag een uitgebreide beschrijving van de smaak aub.  :mellow: 

Nicky gefeliciteerd met je week!

Ik hou van saai. Tot het te erg wordt, dan doe ik iets totaal uit karakter. En dan schrik ik dan weer zo erg dat ik weer snel terugren naar de veiligheid.  Geluid van nageltjes die terugkrabbelen is dan goed te horen.  :D 

Ik ga dit keer niet drinken voor ik uit de band spring. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Reacher:

 

Ik hou van saai. Tot het te erg wordt, dan doe ik iets totaal uit karakter. En dan schrik ik dan weer zo erg dat ik weer snel terugren naar de veiligheid.  Geluid van nageltjes die terugkrabbelen is dan goed te horen.  :D 

Ai lof it

Link naar opmerking
Deel via andere websites

och weetje Koh ik mis gewoon wel ook een beetje het spontaan binnen springen van en bij vrienden. Dat is gewoon voorbij, maar ik weet ook dat dat aan mij kan liggen. In de periode dat ik nog dronk denk ik dat mensen op een bepaald moment ook niet meer durfden binnen springen.. wat gaan we vinden? Ik kan altijd natuurlijk bij die lieve schatten binnen springen maar ben misschien zelf gewoon saai geworden, werk te hard, kom thuis en weg is de energie.. enne misschien vind ik het wel gewoon fijn om in de bank te hangen.

Ik zou het best minder saai kunnen maken Jopie en natuurlijk is het spontaan doorzakken niet het enige dat ik kan bedenken. Hé ik ga eens beginnen in de tuin ;-) er zijn zoveel dingen om van te genieten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij is saaiheid doorbreken trouwens iets doen wat ik graag zou willen doen, maar anders te bang voor ben. En dan doe ik het gewoon. Zoals stoppen met drinken trouwens. Ik vind dat een wild avontuur. :D

Voor een ander is saaiheid doorbreken misschien meer eh..  lol maken? Wat eigenlijk? :mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dagpact:

jowan 

Rosa 

Lars 

Momentum 

Nicky

Sheila

Kohtje

Mootje :sun:

Reacher

Spirit

Herstel
 
Eerst me hier aanmelden. Net eind gewandeld, kofie en belletje en bed verschoond. Dus weer even pianissimo. Ik blijf lezen hier.maar ik leer er veel van wat ik hierboven allemaal lees. 
Gister ook de film over Hazes gezien, poeh wat een spiegel inderdaad, wat aangrijpend en confronterend. Ik ben helemaal geen Hazesfan, maar wilde dit toch zien. Wat is alcohol letterlijk een sluipmoordenaar. Verder wel ff straks op mn eigen draadje nog wat persoonlijkers schrijven. 
Fijne dag allen. 
bewerkt door Herstel
Spirit en ik kopieerden kennelijk tegelijk, dus Spirit er weer tussen gezet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei jopie:

..... andere manier van ernaar kijken dan koh,...

Haha, jopie, de enige overeenkomst die wij hebben is een 'o' als tweede letter van onze nicknames en een 'e' als laatste. ^_^
O, en we delen ook nog een 'j' maar dan niet op dezelfde plek....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken wat je zegt Koh, heb hetzelfde, net alsof je drukte niet meer aan kunt.
Vroeger kon je dat met alc. reguleren, nu niet meer.

Na een uurtje in de drukte hou ik voor gezien en zit ik een half uur bij te komen met een bijna dronken gevoel in mijn hoofd.
Het trekt vanzelf op weet ik nu, vroegah, deed ik dat met bier als ik uit de drukte kwam...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saai :D

Zo noemt bijna iedereen me. Ik ben nu eenmaal een huismus. I don't care. 

Ik ben te oud geworden om op die manier te rocken en te blij met hoe t gaat om t zelfs uit te proberen.

Ik kan wel eens jaloers zijn op vrienden met een volle sociale agenda. Anderzijds zou t me teveel energie kosten.

Ik ben helemaal fan van jouw manier reacher! Grenzen verleggen en je dan afvragen wat je in godsnaam bezielde :D :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Haha, jopie, de enige overeenkomst die wij hebben is een 'o' als tweede letter van onze nicknames en een 'e' als laatste. ^_^
O, en we delen ook nog een 'j' maar dan niet op dezelfde plek....

En camper genoegens! 

Net ff rondje gehardloopt. Klein stukje "mooie nel" voor de lekker. Nu (heel suf of saai) tevreden met bak warme brinta met rietsuiker in de deur. 

Ja. Nog een keer. Goede keus. 

"Doe maar gewoon, dan kan je nog eens gek doen"

Rapilos heeft zo'n dag waarbij je gewoon in een hoekje moet gaan zitten w8n tot ie voorbij is :D

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn relaas maar even op mijn eigen draadje gezet. Vond ik niet zo hier horen. maar ik wilde het toch graag delen.

 Net een Griekse salade gemaakt en verorberd met crackers met kaas. Paar klusjes gedaan en nu even pauze, met boek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...