jowan Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Goeie zondag morgen! Dagpact: jowan Die nu een rondje wandelt en daarna naar een AA bijeenkomst gaat. Heb een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Goedemorgen allemaal Dagpact jowan Rosa Kan moeilijk kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ik kies voor deze Rosa... Goedemorgen overigens en dat geldt uiteraard ook voor jowan en alle frummers. Druk dagje voor de boeg, maar eerst even bakje doen. De boel staat klaar hoor lui. Heb het maar gelijk in warmhoudkannen gedaan voor de langlapers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Goedemorgen allen. Wat voor drukte heb je Yvonne? Rosa hoe gaat het nu met jou? Dagpact: jowan Rosa Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Goedemorgen iedereen Dagpact: jowan Rosa Lars Momentum Fijne zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Goedemorgen. Nog veel te vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Lekker weer naar bed Fleurtje of op tijd naar de jaarmarkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ik lig nog steeds in bed maar slapen zal r niet meer inzitten Je taart zag r lekker uit gisteren. De activiteiten beginnen hier pas rond 11 denk ik. Gelukkig hebben ze beter weer vandaag. Morgen is t de laatste en meest drukke dag. Ik vind t wel gezellig ook al doe ik r niet echt aan mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ik zal maar eens naar beneden tenen. Batterij van gsm is bijna plat Laters Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ja het weer lijkt beter vandaag en morgen nog beter geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Fijne dag Fleurtje en doe de groeten aan meneer schildpad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Goedemorgen Suikertje ook weer wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ja, ikwas bij wakker worden zo in de veronderstelling dat het maandag was. Dus niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Nee eerst nog even de zondag. Nog plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Met mij gaat het goed Lars, leuk dat je het vraagt. Heb het wel wat te druk naar mijn zin maar rusten kan altijd nog. Ik lees nog wel elke dag mee en vaak heb ik ook een mening ergens over maar dat houd ik voor me. Behalve dan dat ik de dekbedovertrekken van ikea niks vind, dat wil ik toch wel even kwijt. Qua niet drinken gaat het ook goed. Af en toe steekt dat drankduiveltje nog wel de kop op maar dat negeer ik dan. Dan is ie snel weer weg. Las ook dat jij nog steeds tegen de zondagen opziet. Niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Niet echt plannen, beetje tv kijken en met hondje wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Fijn dat het goed gaat Rosa. Zondag blijft voor mij lastig. Ik ga proberen om vandaag een paar keer een korte wandeling te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Er zijn meetings op zondag...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 jowan ik wil niet naar een meeting ik durf dat niet aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ik denk dat je de zondag anders moet benaderen. Misschien net als Suikertje, denken dat het maandag is maar dan dat gevoel ook vasthouden. Ik weet ook wel dat je dagindeling op de zondag anders is dan door de weeks maar toch:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ik durf ook niet naar een meeting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Voor geen goud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Gelukkig ben ik niet de enigste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Goedemorgen Dagpact: jowan Rosa Lars Momentum Nicky Vandaag dag nummer 7 en dan zit de eerste week erop. Gaat lukken! Een fijne dag allemaal rosa45, Berlioz2015 en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden