Spring naar bijdragen

Maandag 7 augustus


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. 

Ja. Echt kouder. Kleintje zit in dekentje gewikkeld op de bank. Ze wordt groot en vannacht Had ik overal armen en benen om me heen. Frummelvrijer. 

Lars, zowel t woord "verkeerd" als dat iets niet zou mogen komt geheel (!) van jouzelf. Is niet gezegd en voor zover ik kan inschatten niet bedoeld.

Ook daar zo door gepreoccupeerd zijn noem ik "zagen". Net als met je rotdag. Er Is van alles gezegd, geschreven, gebeurd, en jij haalt het enige dat je rot vindt eruit en houdt daar krampachtig aan vast. Dat, vriend, doe jij zelf. 

Mag, maar wellicht ben je zelf degene die je daar het meest mee tekort doet. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook moeite om problemen te delen, als ze uitgesproken worden, is het zo echt en

niet meer weggestopt en net doen of ze niet bestaan, maar goed.

Niet teveel druk leggen op jezelf en het komt altijd allemaal goed is mijn ervaring.

Hele flauwe mop dan maar:

Hoe heet Moses ( uit de bijbel ) van zijn achternaam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook dat mag jij helemaal zelf weten lars. 

Als t jóu helpt, doen. Ff "zagen" kan gewoon fijn zijn. En....doortrekken. ... mocht een ander (ik?) daar last van hebben dan ligt ook dat weer helemaal bij die ander.

Zoiets. Fijne dag man! Mannen!

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg * alleen maar dat ik hoofdpijn en moe ben gisteren je doet net of ik hier de hele dag loop te klagen. Dit is toch een dagdraad? Waar je van alles mag delen en schrijven. Waar ik zaterdagavond loop te ouwehoeren met Reacher en ja een dag later vertel ik me hoe ik me voel. Maar de boodschap is duidelijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...