Lars Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Goedemorgen allemaal. Laten we er weer een fantastische dag van maken. Niet zeuren en klagen vandaag op de dagdraad dat mag niet. Dagpact: Lars Markuana en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Goedemorgen! T zit je precies nog wat dwars lars. T was niet zo zwaar bedoeld. Of is t sarcasme? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Een dagdraad zonder zeuren? Een dagdraad zonder cola dieven! Dat zou pas de max zijn Soit ik ga ne keer opstaan en me klaarmaken voor t werk. Laters of ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Goedemorgen allemaal Dagpact: Lars Momentum Fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Goedemorgen zonnestraaltje maak er een fijne dag van op het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Goedemorgen nog fris buiten, zo lekker aan het werk, nu eerst Harry in de warrie naar buiten trappen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuana Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 41 minuten geleden zei fleurtje: Een dagdraad zonder zeuren? Een dagdraad zonder cola dieven! Dat zou pas de max zijn Soit ik ga ne keer opstaan en me klaarmaken voor t werk. Laters of ook niet Werkse kies er 1 uit ;P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Ja. Echt kouder. Kleintje zit in dekentje gewikkeld op de bank. Ze wordt groot en vannacht Had ik overal armen en benen om me heen. Frummelvrijer. Lars, zowel t woord "verkeerd" als dat iets niet zou mogen komt geheel (!) van jouzelf. Is niet gezegd en voor zover ik kan inschatten niet bedoeld. Ook daar zo door gepreoccupeerd zijn noem ik "zagen". Net als met je rotdag. Er Is van alles gezegd, geschreven, gebeurd, en jij haalt het enige dat je rot vindt eruit en houdt daar krampachtig aan vast. Dat, vriend, doe jij zelf. Mag, maar wellicht ben je zelf degene die je daar het meest mee tekort doet. 7 augustus 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuana Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Goedemorgen allemaal, weekend weer nuchter doorgekomen Morgen naar de psychiater, hoop dat ik het dan ook trek om nuchter te blijven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 (bewerkt) Beste Mark je kan moeilijk dronken aankomen bij de psychiater of mis ik nu iets 7 augustus 2017 bewerkt door toine Markuana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Ik zal er over ophouden Jopie ik hou me verder stil Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuana Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Toine, nee dat moet maar niet... Bedoelde meer erna.. Heb nogal problemen om mijn boek open te doen. En als die eenmaal is opengeweest verdrink ik me meestal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 50 minuten geleden zei Momentum: Goedemorgen allemaal Dagpact: Lars Momentum tinto Fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Ok Mark, ja ken dat, even de spanning erna ontluchten door te drinken. Schiet niet op, maar dat hoef ik je niet te vertellen. Misschien erna stukje hardlopen in bos.. Markuana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuana Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Neem mijn vriendin mee Toine, die houd me wel in toom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Heb ook moeite om problemen te delen, als ze uitgesproken worden, is het zo echt en niet meer weggestopt en net doen of ze niet bestaan, maar goed. Niet teveel druk leggen op jezelf en het komt altijd allemaal goed is mijn ervaring. Hele flauwe mop dan maar: Hoe heet Moses ( uit de bijbel ) van zijn achternaam? Markuana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 En daar kwam Moses van de Berg...... Markuana en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 (bewerkt) Ook dat mag jij helemaal zelf weten lars. Als t jóu helpt, doen. Ff "zagen" kan gewoon fijn zijn. En....doortrekken. ... mocht een ander (ik?) daar last van hebben dan ligt ook dat weer helemaal bij die ander. Zoiets. Fijne dag man! Mannen! 7 augustus 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 De vraag zou kunnen zijn:"Helpt het echt om ieder pijntje en ieder gevoel te vertellen of te benadrukken". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuana Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 1 minuut geleden zei Sowhat: De vraag zou kunnen zijn:"Helpt het echt om ieder pijntje en ieder gevoel te vertellen of te benadrukken". Denk het wel, moet er toch eens uit. Merk steeds meer dat opkroppen juist niet werkt. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Ik zeg * alleen maar dat ik hoofdpijn en moe ben gisteren je doet net of ik hier de hele dag loop te klagen. Dit is toch een dagdraad? Waar je van alles mag delen en schrijven. Waar ik zaterdagavond loop te ouwehoeren met Reacher en ja een dag later vertel ik me hoe ik me voel. Maar de boodschap is duidelijk Markuana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuana Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 12 minuten geleden zei toine: Hoe heet Moses ( uit de bijbel ) van zijn achternaam? Heeft geen achternaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Ga aan het werk, iedereen een fijne dag gewenst Toine ne manski Yvonne is laat trouwens... Markuana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Goed morgen allemaal, ik heb net de dagdraad van gisteren doorgelezen en heb heel wat teweeg gebracht in positieve en negatieve zin, dat is goed zo blijven we allert. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden