Gast Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 snap dat zo goed Sita, het is ook gewoon een ander leven hé. Hoelang blijf jij eigenlijk in het buitenland of is daar nog geen termijn op gezet? als ik het goed heb begrepen zijn jullie naar daar vertrokken voor het werk van je man hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 1 minuut geleden zei lieve: als ik het goed heb begrepen zijn jullie naar daar vertrokken voor het werk van je man hé? Klopt Lieve. Leuk dat je je het herinnert! Sterkte Suikertje; ik stuur je wat zon en wat eigen gekweekte bananen uit onze tuin Gazel 3 weken Lika: trots op jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 Goed bezig zeg Herstel, je mag heel trots zijn op jezelf. Die drankdromen worden wel minder hoor, toen ik nog niet zo lang gestopt was had ik het echt vaak. Nu is het af en toe dat ik wakker word en ofwel in mijn droom stiekem heb gedronken, of dat iemand me betrapte. Blijft inderdaad rot wakker worden. Ik kan nog altijd smachtend kijken naar een glas witte wijn. Gisteren naar de Italiaan gaan eten en een dame naast mij had een glas witte wijn in echt zo een mooi (en vooral groot) glas.. dan pikt dat even. Oei brand. even ramptoerist uithangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 Oh my.. sorry herstel dat wist ik niet. Dat is wel afschuwelijk en snap dat dat wel even binnenkomt. Ga je kijken beneden of is dat te moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 ja neem een lekker jasmijnthee met een stroopwafel en even bijkomen en zinnen verzetten.. sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 Er was een moment vandaag dat ik naast een andere oma op een bankje zat in zo'n afschuwelijk speeltuintje. Het kleintje was al babbelend volledig zelfstandig heerlijk aan het spelen en ik babbelde met de andere oma. Er Was daar een moment dat ik me realiseerde dat ik op dat moment nergens anders wilde zijn, bij niemand anders wilde zijn en niets anders wenste. Ik denk dat dat geluk Is. En wie me een beetje kent weet hoe on-mij "dit soort dingen" zijn. Misschien waren? De andere oma begreep trouwens niet zo goed dat mijn kleinkind echt het allerleukst, liefst, slimst en grappigst was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 Eberhard van der Laan zo in Zomergasten, NPO2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 Wat raar zeg dat die andere oma dat niet begreep, heb je het kunnen uitleggen? ;-) grappig. Ja wat is geluk, ik kan de laatste tijd soms plots tranen in mijn ogen krijgen van geluk denk ik en soms ook van overweldiging. Waar gaat het over dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 Net fles cava op zin in nog 1 maar ga het ni doen ... gefaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 Nadat vriend veeeeeeeeel pintjes heeft gedronken en zat is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 Och Jopie, wat mooi! Ik heb ze soms ook die momenten. Net, dochters, man en ik waren lekker aan het lezen. Zwijgend. Met zijn vieren buiten op een grasveld. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 15 minuten geleden zei Berlioz2015: Net fles cava op zin in nog 1 maar ga het ni doen ... gefaald Hoop dat je het inderdaad niet gaat doen Berlioz. Moeilijk dat je vriend ook (te veel) drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 Kunnen we je helpen Berliozz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 O balen Berlioz. Nu niet doorgaan als dat lukt. Morgen weer een nieuwe dag...succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 hoop dat deze fles gesmaakt heeft maar dat je er inderdaad morgen een nieuwe dag van maakt.. ken je eigenlijk nog niet echt, maar jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 ik kruip droog mijn bed in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 Slaap lekker lieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 (bewerkt) is vandaag je dochter geweest Lars? (ik lees het nu net op je eigen draad....) 30 juli 2017 bewerkt door Lika Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 Mooi Spirit. Je leest goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 Ja ze zijn geweest. Niet zo lang dochter is moe van zwanger zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 Dat vond ik ook zo vermoeiend Lars. Tjee, wat was ik moe toen. September komt kleinzoon toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 1 uur geleden zei Berlioz2015: Net fles cava op zin in nog 1 maar ga het ni doen ... gefaald Berlioz, aan het water?! Onderbreek in ieder geval je drinken met een glas of meer water, thee, koffie. Meestal stilt de trek dan zoveel dat je kunt beslissen om niet verder te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 30 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 Jopie, wat heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 31 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2017 Droog! kruidenthee67, Berlioz2015 en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 31 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2017 Het is bij de ene fles gebleven en nu terug nuchter!! Ik was meteen erna in slaap gevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden