Spring naar bijdragen

Zondag 30 juli


Lars

Aanbevolen berichten

snap dat zo goed Sita, het is ook gewoon een ander leven hé. Hoelang blijf jij eigenlijk in het buitenland of is daar nog geen termijn op gezet? als ik het goed heb begrepen zijn jullie naar daar vertrokken voor het werk van je man hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei lieve:

 als ik het goed heb begrepen zijn jullie naar daar vertrokken voor het werk van je man hé?

Klopt Lieve. Leuk dat je je het herinnert!

Sterkte Suikertje; ik stuur je wat zon en wat eigen gekweekte bananen uit onze tuin:sun:
Gazel 3 weken :rose::rose::rose:
Lika: trots op jou:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed bezig zeg Herstel, je mag heel trots zijn op jezelf. Die drankdromen worden wel minder hoor, toen ik nog niet zo lang gestopt was had ik het echt vaak. Nu is het af en toe dat ik wakker word en ofwel in mijn droom stiekem heb gedronken, of dat iemand me betrapte. Blijft inderdaad rot wakker worden. Ik kan nog altijd smachtend kijken naar een glas witte wijn. Gisteren naar de Italiaan gaan eten en een dame naast mij had een glas witte wijn in echt zo een mooi (en vooral groot) glas.. dan pikt dat even.

Oei brand. even ramptoerist uithangen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er was een moment vandaag dat ik naast een andere oma op een bankje zat in zo'n afschuwelijk speeltuintje. Het kleintje was al babbelend volledig zelfstandig heerlijk aan het spelen en ik babbelde met de andere oma. 

Er Was daar een moment dat ik me realiseerde dat ik op dat moment nergens anders wilde zijn, bij niemand anders wilde zijn en niets anders wenste. 

Ik denk dat dat geluk Is.  

En wie me een beetje kent weet hoe on-mij "dit soort dingen" zijn. Misschien waren?

 

De andere oma begreep trouwens niet zo goed dat mijn kleinkind echt het allerleukst, liefst, slimst en grappigst was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat raar zeg dat die andere oma dat niet begreep, heb je het kunnen uitleggen? ;-) grappig. Ja wat is geluk, ik kan de laatste tijd soms plots tranen in mijn ogen krijgen van geluk denk ik en soms ook van overweldiging.

Waar gaat het over dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Berlioz2015:

Net fles cava op zin in nog 1 maar ga het ni doen ... gefaald :(

Berlioz, aan het water?!  Onderbreek in ieder geval je drinken met een glas of meer water, thee, koffie. Meestal stilt de trek dan zoveel dat je kunt beslissen om niet verder te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...