Spring naar bijdragen

Even voorstellen


didgie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben didgie, en heb na lang overwegen (jaren) toch de beslissing genomen om wat aan mijn alcohol gebruik te doen.
Heb jaren gedacht dat ik niet verslaafd was, begint nu toch echt tot me door te dringen dat ik goed fout zat. Ik bedoel 4 á 5 flessen whiskey in de week is toch niet normaal, en dan nog de tussendoortjes.
Ik hoop dat ik middels dit medium (met elkaars/jullie steun) mijn alcohol gebruik drastisch ga veranderen. Ik wil het niet meer, het heeft teveel kapotgemaakt in mijn leven.

Ik spreek mijn hoop uit dat ik samen met jullie en jullie samen met mij van die verschrikkelijk alcoholverslaving af kom.

Groet,

Didgie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Didgie, een hele stap om wat aan je alcoholgebruik te doen. En je hebt gelijk, je raakt door veel te drinken, heel veel kwijt.
Heb je al een plan hoe je het minderen of stoppen wil aanpakken?
Je kan ook meepraten op de dagdraad, daar wordt meestal het meest op elkaar gereageerd.
Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Digi Welkom,

Wat goed van je dat je nu hier bent,
en ja het is wel teveel wat je gebruikt

mijn vraag is doe je het alleen om ervanaf te komen of heb je hulp erbij,

IK heb hulp van de AdB internet behandeling en mij helpt het heel goed misschien iets voor jou????

Kom naar de Dagdraad van ditjes en datjes daar zul je zeker steun krijgen ,
en kun je met anderen erover praten

Ik wens je heel veel succes :)

Groetjes van Meiske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo didgie,

sinds ik nu bijna 5 jaar geleden ben gestopt met roken (2 pakjes per dag), geloof ik nu dat ik ook kan stoppen met drinken. Ik wil het ook. Ik denk dat als je echt wilt het ook kan. Ik heb mij ook aangemeld bij de internet hulpverlening. Heel prettig om via schrijven anoniem contact te hebben.
Ik las ergens op dit forum een zin die mij helpt: Niet denken dat je nooit meer mag drinken, maar het vandaag niet doen. Als je dat morgen dan weer denkt... sterkte en hartelijke groet, salvador

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Salvador
mooie nickname trouwens, welkom
ben je nieuw hier?
zag je niet
staan bij wie is wie
maar de laaste tijd duiken er ook
mensen op die niet vaak meer inloggen
dus eigenlijk is het
ook niet belangrijk
maar als je nieuw bent wel leuk om wat meer
te weten, of als je vragen hebt
die op de ditjes en datjes teb stellen,
laat het aan jou over natuurlijk
|Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo didgie,

Ben zelf nieuw op dit forum, maar nuchter sinds 1 januari 2007. Zoals je in mijn introductie kan lezen was het niet makkelijk, maar dat is het voor niemand. Zo denk ik ook dat iedereen hier teveel kapot heeft zien gaan door zijn/haar drankgebruik. Je hebt het allerbelangrijkste ingredient al en dat is de wil om te stoppen. Ik hoop dat het je lukt, iig veel succes gewenst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...