didgie Geplaatst 17 september 2009 Rapport Share Geplaatst 17 september 2009 Hallo allemaal,Ik ben didgie, en heb na lang overwegen (jaren) toch de beslissing genomen om wat aan mijn alcohol gebruik te doen.Heb jaren gedacht dat ik niet verslaafd was, begint nu toch echt tot me door te dringen dat ik goed fout zat. Ik bedoel 4 á 5 flessen whiskey in de week is toch niet normaal, en dan nog de tussendoortjes.Ik hoop dat ik middels dit medium (met elkaars/jullie steun) mijn alcohol gebruik drastisch ga veranderen. Ik wil het niet meer, het heeft teveel kapotgemaakt in mijn leven.Ik spreek mijn hoop uit dat ik samen met jullie en jullie samen met mij van die verschrikkelijk alcoholverslaving af kom.Groet,Didgie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
didgie Geplaatst 17 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2009 Isa,Dank je, mijn eerste steun!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 september 2009 Rapport Share Geplaatst 17 september 2009 Welkom Didgie, een hele stap om wat aan je alcoholgebruik te doen. En je hebt gelijk, je raakt door veel te drinken, heel veel kwijt.Heb je al een plan hoe je het minderen of stoppen wil aanpakken?Je kan ook meepraten op de dagdraad, daar wordt meestal het meest op elkaar gereageerd.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 september 2009 Rapport Share Geplaatst 17 september 2009 Digi Welkom, Wat goed van je dat je nu hier bent,en ja het is wel teveel wat je gebruikt mijn vraag is doe je het alleen om ervanaf te komen of heb je hulp erbij, IK heb hulp van de AdB internet behandeling en mij helpt het heel goed misschien iets voor jou???? Kom naar de Dagdraad van ditjes en datjes daar zul je zeker steun krijgen , en kun je met anderen erover praten Ik wens je heel veel succes Groetjes van Meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
didgie Geplaatst 17 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2009 Hallo Vie,ik wil het gaan aanpakken via de internetbehandeling die ADB aanbiedt, heb dus inmiddels ook aangemeld.Bedankt voor je reactie en de steun die je mij toewenst.Didgie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
didgie Geplaatst 17 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2009 Hallo Meiske,Ja, ik weet inmiddels nu ook dat het TE VEEL is.Mijn hulp bestaat uit de internetbehandeling die ADB aanbiedt, en verder zal ik het met jullie steun moeten doen.Ben vastberaden om succes te gaan boeken.Didgie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 september 2009 Rapport Share Geplaatst 17 september 2009 Didgie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2009 Rapport Share Geplaatst 17 september 2009 Welkom Didgie,zoals je kunt meelezen en reageren op ditjes en datjeshebben we hier veel steun aan elkaar.het is een chaos aan berichten als je net komt kijkenmaar hoe aktiever je benthoe sneller het wentveel succes en tot leeszzzJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
salvador Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 hallo didgie,sinds ik nu bijna 5 jaar geleden ben gestopt met roken (2 pakjes per dag), geloof ik nu dat ik ook kan stoppen met drinken. Ik wil het ook. Ik denk dat als je echt wilt het ook kan. Ik heb mij ook aangemeld bij de internet hulpverlening. Heel prettig om via schrijven anoniem contact te hebben.Ik las ergens op dit forum een zin die mij helpt: Niet denken dat je nooit meer mag drinken, maar het vandaag niet doen. Als je dat morgen dan weer denkt... sterkte en hartelijke groet, salvador Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 hoi Salvadormooie nickname trouwens, welkomben je nieuw hier?zag je niet staan bij wie is wiemaar de laaste tijd duiken er ookmensen op die niet vaak meer inloggendus eigenlijk is hetook niet belangrijkmaar als je nieuw bent wel leuk om wat meerte weten, of als je vragen hebtdie op de ditjes en datjes teb stellen,laat het aan jou over natuurlijk|Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruudje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 hallo didgie, Ben zelf nieuw op dit forum, maar nuchter sinds 1 januari 2007. Zoals je in mijn introductie kan lezen was het niet makkelijk, maar dat is het voor niemand. Zo denk ik ook dat iedereen hier teveel kapot heeft zien gaan door zijn/haar drankgebruik. Je hebt het allerbelangrijkste ingredient al en dat is de wil om te stoppen. Ik hoop dat het je lukt, iig veel succes gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden