Tinto Geplaatst 17 september 2017 Auteur Rapport Geplaatst 17 september 2017 Dit wordt mijn 6e dag, Dat klopt Sofie, het is me nog niet gelukt om het een week vol te houden na de 6e september, ik had me al opgegeven voor de weekpact een keer heb ik het verwijderd niet gehaald, en ook gehaald. Ik begon telkens opnieuw met dag 1 als ik weer gedronken had en nu heb ik meer inzicht op mijn vooruitgang, om door te tellen en bij drinken een notitie erbij maandag 11 september staat "wijn" en daarna Δ elke keer opnieuw beginnen werkte voor mij deprimerend, sinds het noteren zie ik dat na 6 september 5 dagen het langst van onthouding is geweest dit wordt mijn 6e dag dus een dag gewonnen, ik kijk dit nog een paar weken/maanden aan hoe het zou gaan lopen smart reageerde hierop 1
Sophie60 Geplaatst 17 september 2017 Rapport Geplaatst 17 september 2017 Zes dagen is een heel mooi begin naar een ander leven, het leven dat niet meer in teken van drank staat, morgen dag zeven alweer.
Sophie60 Geplaatst 19 september 2017 Rapport Geplaatst 19 september 2017 @Tinto, ik schrok van je bericht op de dagdraad. Waarom wil je die 7 dagen droog weggooien, je ging zo goed! Uit eten gaan is ook gezellig zonder drank. En als je echt denkt dat je dat niet trekt, sla dan over! Misschien dat het over een paar weken wel gaat. Etentjes en sociale bezigheden zul je altijd tegen komen toch?
Sophie60 Geplaatst 20 september 2017 Rapport Geplaatst 20 september 2017 Lieve Tinto, je blijft toch niet weg nu hè? iedereen doet het op zijn/haar eigen manier hoor.
smart Geplaatst 30 september 2017 Rapport Geplaatst 30 september 2017 Tinto, blijf je welkom voelen hoor! Precies wat Sophie zegt: ieder doet het op zijn of haar eigen manier! Ben je ondertussen weer wat verder met de dagen tellen? Voel je je er al wat beter bij?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden