Lalot Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Dag allemaal, Fijn dat ik jullie gevonden heb. Mijn naam is Lalot en ik ben 49. Sinds 3 jaar ben ik alcohol de baas, maar merk momenteel dat ik trek heb. Dit zijn lastige momenten. Uitzitten. Wellicht helpt het mij om door hier mijn ervaringen te delen, te lezen alert te blijven. Ik weet nog niet hoe het hier werkt, maar zal me inlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Ha welkom. Wat goed dat je hier komt. Voor mij is dit forum heel helpend. En voor velen ....op de dagdraad ( onder ditjes en datjes) vind je elke dag een soort virtuele huiskamer, daar kun je kwijt wat je wilt en ook meedoen aan het dagpact als je behoefte hebt. Een afspraak om die dag niet te drinken. Verder zijn er week- en jaarpacten. Mocht je interesse hebben. Op de dagdraad kun je je ook melden als je het lastig hebt. De kans op een snelle reactie is daar het grootst. drie jaar is een lange tijd al. Wat knap! Wat maakt dat je nu trek hebt? Is dat opeens? kom maar veel lezen en schrijven en nogmaals van harte welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lalot Geplaatst 21 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Dank voor het welkom. Het is wat. Ik ben momenteel op vakantie en heb een hele slechte internet verbinding. Ik probeer regelmatig in te loggen maar vaak lukt het niet. Ik heb trek gekregen na een overlijden, ziek geworden man....kortom door veel tegenslagen. Maar het gaat momenteel wel weer. Uitzitten. ik zal proberen om wat mee te lezen. Thuis zal ik weer wat aktiever kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Hoi Lalot, Wat goed dat je aan de bel trekt. Drie jaar is een mooie tijd.... Ik hoop dat je kunt dealen met de trek, en de onderliggende zaken die ervoor zorgen. Sterkte en een fijne vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Welkom Lalot. En veel sterkte in deze moeilijke tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden