Spring naar bijdragen

Donderdag, 13 juli 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Nou, kom ik nog ff. Net goed gesprek en op mn donder gehad van mede aa er. Hij had gelijk. Externe factoren veranderen nooit of ik nou wel of niet drink. Doe ik het wel dan worden die ook 10 x zo erg. Yep

dus thee. 

En na d wandeling met hondje warme melk. En misschien een zout koekje( stt)

want die boze buurman gaat niet weg als ik drink of niet bijvoobeeld. 

Tja , weer eye opener.

het gaat er nu om dat IK niet drink. 

En zo is het. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei spirit:

Zou er dan toch een hogere macht zijn Jopie?

Draai die vraag maar eens om: waarom zou het er NIET zijn? 

Alleen omdat wij mensen het niet kunnen vatten? Nogal hoogmoedig wellicht? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou nooit een relatie aangaan denk ik met iemand die ooit een verwrongen relatie had met alcohol. Ik hoef niet perse iemand omdat hij zou begrijpen waar ik van kom of wat t inhield. T houdt niets in nl...niemand hoeft te begrijpen waarom iemand zich te pletter zou willen zuipen. T slaat namelijk op niets.

Ik vertrouw enkel mezelf. Ik denk niet dat ik genoeg vertrouwen zou hebben in een ander. Daar zou ik mijn dochter niet aan willen blootstellen. Ik denk dat ik t zelfs niet zou kunnen verdragen een partner te hebben die echt doordrinkt. Al zou dit maar drie keer op een jaar zijn.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit. Ik had een boze onderbuurman, die in deze zeer keurige koopflats eruit gegooid is en opgepakt enzo, omdat ie de coke te lekker vond en door het lint ging beneden mij. Dus veel slapeloze nachten, de man geflipt bij mn voordeur die hij zlfs een x trachtte in te trappen, erg.... Waardeloos zullen we maar zeggen. Hij schijnt er opgehoepeld te zijn, maar was vanavond kennelijk terug. Pffff. 

Ik houd mij dus altijd zeer afzijdig. 

Ach, hier in x is het wonen ( zeker op drie hoog) heel andes dan voorheen in de eengezinswoning in het dorpje toen.Maar ik heb nu weer mogelijkheden in plaats van van allerlei ON mogelijkheden. 

Als onder mij koest is woon ik heel prettig.

nu sluit ik af. Net bakkie warme melk op. 

Truste mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet moe, als dat niet vervelend is. 

Mijn broer en ik zijn enorm verschillend. Viel me vandaag extra op. Als ik een bericht stuur, is dat over t algemeen heel duidelijk. Hij stuurt bijvoorbeeld gewoon een ? als hij wil vragen of ik langskom. Of er kan ineens een 'omg!', niet meer of minder verstuurd worden. 

Ik hou absoluut niet van zijn soort muziek en nog minder van de series die hij volgt. Dat werkt in twee richtingen uiteraard.

Hij vraagt me om zijn app effe te komen checken en is verbaasd dat ik niet in mijn schildersoutfit sta. Hij ging nl schilderen. 

Volgens mij is t een kind van de melkboer! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei spirit:

Jannigje, wat een geweldig nieuws!

Meen je dat nou, of is het sarcastisch bedoeld Bol :blush:

Nouja, hier zit de maaltijd er weer in, kip met groenten met rijst.

Misschien zeur ik ook wel teveel, maar dat doet iedereen toch wel eens op zijn tijd?

IK voel me een beetje ontevreden met alles, weet niet eens hoe het komt, dan denk ik: wat zeur je nu eigenlijk, je hebt alles, een huis, een kleinkind, een geweldige hond.

Komt misschien wel weer, dat hele kleine beetje geluk, gewoon voelen, een kwestie van het de kans geven, raar gevoel, niet gelukkig durven zijn ofzo..

Nee hoor Spirit dit is niet sarcastisch bedoeld maar recht uit m'n hart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...