Spring naar bijdragen

Woensdag, 12 juli 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Mooi, dag voor dag, in kleine stapjes. En proberent te voelen wat het met je doet en dat aangeven.

Bij mij zijn gevoel en communicatie heikele punten. Ik zie dat bij meer verslaafden.

Veel kalmte, moed en wijsheid en een fijne dag. Zoals Kohtje zegt: er zijn geen slechte dagen, alleen dagen waarop je iets meer leert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Zachte regen nu, plensbuien eerder vanmorgen. 
En één druppel die tergend lawaaiend telkens ergens onder mijn raam neerplonsde.... 
Straks maar eens kijken waar precies. 
Inmiddels is de douche weer vrij en staan koffie en thee klaar. 
post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom, waarom,    dat zijn vragen van vroeger. Nu hebben we geleerd te accepteren.

Ik hoef allang niet alles meer te begrijpen, zeker als het niet van mij is.

Ik accepteer dat ik nu op een berg zit in de nieuwe zon en het enige geluid komt van vogels en het geritsel van reptielen die zich in de zo'n komen warmen.

Als dit in het hier en nu zijn is, wil ik wel blijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei fleurtje:

Ik zou gemist worden door dochter na één dag denk ik. Bij de rest zal t wat langer duren omdat ik vrienden sowieso weinig zie.

Dit ondanks mijn sprankelende persoonlijkheid :D

Hahaha.... ik zou door Kees gemist worden.... geen koffie bij het opstaan en das nog maar het begin.... :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lars: nee hoor, van die groepen was ik maar een kleine deeltje. De AA en de NA zouden allang niet meer bestaan als ze van individuele personen afhankelijk was. Het zijn gemeenschappen.

Hier zijn ook groepend ie ik bezoek en als ik hier wegga is er niemand die me mist.

Het zou me strelen als ze nog eens aan me zouden denken, maar voor de gemeenschap heeft dat geen belang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...