Spring naar bijdragen

Lezers gegroet!


Jacco

Aanbevolen berichten

Hoi Jacco, welkom! Er zijn meer forummers die op jouw manier met alcohol worstelen. Ik drink (drónk!) elke dag iets teveel, dat is sluipender. Lees maar een beetje in het rond, heb je de dagdraad al ontdekt? Bij ditjesendatjes.

Ik wens je veel succes!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Jacco, ik was meer zoals Basta. Maar we zijn allemaal anders. Van harte welkom hier en heel goed dat je aanpakt! Je bent nog jong en kunt een heel ander leven voor jezelf tegemoet zien als je drank geen hoofdrol laat spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Bob en mede forummers,

Had idd een heel verhaal en was misschien beetje te persoonlijk allemaal.
Heb nu 5 dagen geen alcohol gedronken en voor de derde keer pakje sigaretten, paar gerookt
en in de vuilnisbak gegooid. Van roken afkomen kost me vreselijk veel moeite, wordt er echt gek van.
Vlieg tegen het plafond, gelukkig heb ik geen trek of zin in alcohol. 

Met niet drinken heb ik niet veel moeite, ik baal wel als een stekker, mezelf zo ernstig tekort gedaan.
Voel alsof ik alles opnieuw moet opbouwen, en dat is denk ik ook zo.
Drink nu veel thee, slaap veel beter en overdag veel meer energie, voel me nog steeds wel vermoeid
en niet helemaal helder in mijn hoofd, maar zoveel beter dan het was! Eet ook weer goed,
heb mezelf wel verwaarloosd, erg onverantwoordelijk, nu met de dag gaat het steeds een stukje beter.

Het is schakelen en zin in veel sporten heb ik nog niet echt, dat gaat vast weer komen.
Prettig om zo te kunnen luchten, ik wens jullie allemaal veel sterkte!

Stay strong! 

 

bewerkt door Jacco
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi Harp en andere lezers,

Aardig dat je het vraagt, vrij goed, ben er ook echt klaar mee.

App staat nu op 19 dagen en 1 uur alcoholvrij. Heb mezelf nu 152,33 bespaard. Gemiddelde van thuis wijn en biertjes drinken buiten de deur, bizar veel.. 

Voel me super en heb zoveel meer energie. Heel soms denk ik als ik moe ben even, hmmm een wijntje, maar binnen twee seconden No No No staat het me tegen, godezijdank:)

Hoe gaat het bij jou Harp? En met de andere lezers?

Groet! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...