Spring naar bijdragen

Afgebouwd tot 5 mg diazepam en nu?


Maaike

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal 

Ik kom af van 150 mg diazepam en ben bij 70 mg omgezet naar 20 mg diazepam

Nu zit ik nog op 5 mg maar wil helemaal stoppen maar durf niet wat zijn jullie ervaring?

Ik lees ook over propranolol om de ergste verschijnselen tegen te gaan. Is iemand hier mee bekend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Maaike,

Je bent al een eind gekomen, petje af !

Tsja, propranolol heb ik ook gebruikt.

Maar niet gemerkt dat het mij hielp tijdens de ontwenning.

Nu ik al een poos van de benzootjes af ben, gebruik ik af en toe propranolol 10 mg en het helpt een beetje. Misschien dat ze kunnen helpen, als je wat hoger doseert, maar dan krijg je vaker met meer bijwerkingen te maken. 

Je kunt het proberen natuurlijk. Ze worden hedentendage wel voorgeschreven in plaats van benzodiazepinen. Sterkte en bouw het laatste stuk traag af, hè?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Maaike:

Hallo allemaal 

Ik kom af van 150 mg diazepam en ben bij 70 mg omgezet naar 20 mg diazepam

Nu zit ik nog op 5 mg maar wil helemaal stoppen maar durf niet wat zijn jullie ervaring?

Ik lees ook over propranolol om de ergste verschijnselen tegen te gaan. Is iemand hier mee bekend?

HI Maaike ,

Ben zelf echt nieuw op dit forum dus kan je niet heel veel eigen advies geven. Vraag me wel af wat je nu precies als eerste hebt gebruikt, omdat je twee keer diazepam schrijft.

Wat zijn je klachten nu en vanwaar je reservering om het helemaal uit je lichaam te schoppen?

gr. Liz Kannietmeer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Maaike, Ik zit zelf dus ook op 5 mg diazepam. Overgestapt van 1mg Lorazepam. Ben er zelf nu doodziek van, maar ga zeker in kleine stapjes verder afbouwen.

Voel je je ook opgefokt of is het puur lichamelijk onbeheerst trillen? In mijn hoofd ben ik namelijk toch tamelijk rustig nog, maar mijn lichaam schreeuwt moord en brand en schakelt praktisch uit van ellende.

Hoelang zit je nu op 5mg Diazepam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...