Spring naar bijdragen

Zaterdag, 24 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Ik ben naar de winkel gegaan twee keer. Heb daar makkelijke maaltijd gekocht de tweede x en een tweede fles. Ben me ook rotgeschrokken van die bjna buurvrouw. Voel me knap belazerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel dat ik me lichamelijk heel beroerd voel. Heb net huisartsenpost gebeld of ik een oxazepam nu mag nrmen ipv vanavond voor naar bed gaan. Ik word terug gebeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Bor:

Verder heb ik weer eens wat nieuws, ik ben plosteling keidoof.
Wat zei je? JA IK BEN INEENS BEST DOOF.

Ik kan niemand verstaan, het is een gok wanneer ik antwoord, want iedere keer huh wat zei je,
wordt vast best vervelend op den duur denk ik, dus dan gok maar naar wat men zegt.:)

Zitten je oren verstopt, Bor, of is het iets anders?

Ik had vorig jaar na het stoppen met alcohol een tijdje last van overmatig veel oorsmeer waardoor mijn oren dicht kwamen te zitten, maar dat ging na een tijdje vanzelf weer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huis vol meiden ivm kinderfeest. Je kunt me opvegen....maar wel leuk. ' Één it's my party and I cry if I want to' moment. Herkenbaar. Hooggespannen verwachtingen en dan een moment van instorting. Nou ja, nu gaan ze een poging tot slapen doen. Ik hoor zeer interessante gesprekken. Blij dat ik helder ben. Mocht er iets zijn, dan ben ik zo in staat te handelen.

slaap lekker allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer thuis van de aa meeting. Erg blij dat ik met de regiotaxi kon gaan. En ik kan me dus ook droog afmelden. 

Ik voel me ook een tikje minder belabberd. Zo direct rustig nog wat lezen in mijn bed. Ik ben blij met de warme groep waar ik op zaterdag en maandag kom. 

Fijn Zbb dat het goed met je gaat. Ik ga dag voor dag en ben van deze keer ook erg veel meer geschrokken dan eerder. 

Ook doordat ik zag wat drank bij die bijna buurvrouw aanrichtte. Heel confronterend. 

Mijn hondje was vandaag onrustig, maar dat komt puur door MIJN onrust. Werkt als een spiegel. 

Ik ga dag voor dag. Zag erg op tegen vanavond maar wist ook dat ik steun zou krijgen. Een groep waar ik me zeer op mn plek voel. 

Ik ga dus nu wel heel wat anders mijn mandje in dan gisteren. En daar ben ik dankbaar voor. Deze ervaring was afschuwelijk, maar heeft me ook veel geleerd. 

Dank voor jullie lieve steun hier en voor nu of later welterusten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal waar bob! Alhoewel een waarzegster zei me ooit dat ik een oude ziel had. Maar de kans zit er dik in dat ze loog aangezien ze ook zei dat ik nogmaals zwanger zou worden, in de steek zou gelaten worden en daarna op vrouwen zou vallen.

Strange woman!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...