Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.008
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. spinnen!! ik train wel extra dan heb het hard nodig bye
  2. en mogge to you too Toine en anderen
  3. frietkot avoor het ontbijt lijkt me niet de meest aangewezen plek
  4. Ik spring er ff uit nog:D Jaap heb een heerlijke vakantie en mocht je een souverniertje voor ons mee willen nemen: een hele grote Belse Friet speciaal graag met echte mayo:P dag dag
  5. Lytse:heart:
  6. eten?; VRE....selijk lekker:D
  7. FRIET............
  8. wat denk je van ons:o:D
  9. hyper-hyper?
  10. shoot, net uitgelogd kan ik weer voor heintje gaan spelen; ha die nachtbraker Witje woelewap:present:
  11. Ik heb er weer eens een ouderwetse melk met anijs ingekiept, was lang geleden, maar na 2 superkorte nachtjes wil ik ook even een inhaalslag maken voor de schoolweek weer begint. slaapwel:lips:
  12. karaktereigenschappen is denk ik meer persoonlijk en dan pas cultuurgebonden
  13. Dus het was de lange reis dubbel en dwars waard Sha, wat heerlijk voor je. en morgen: action and go!
  14. roepen doen ze niet in ned; ze steken keurig hun vingertje in de lucht voor wat aandacht:huh:
  15. Akelei
  16. juffrouw .... stond er in mijn eerste liefdesbriefjes als aanhef, die ik opruimde voor mijn verhuizing, schattig he
  17. deerne rijmt op geerne, maar das geen zin om trots op te zijn
  18. als dat geen voorbeeld van telepatie is Coco/Bol (20.10 U)
  19. me dunkt; ik zie een vervoermiddel uit de gay-parade:D
  20. geluisterd heb ik vaak naar mn moeder, maar gehoorzaamd?
  21. doe maar alleen drank weg nu peuken komen later wel
  22. hebben wilde ik vroeger veel meer dan ik had
  23. benijd door elkaar gehusseld = bindje bindje googlen geeft: veranderen vanuit visie en verbinding leuk Chrissy
  24. lady jane

    Hallo allemaal!

    Ha Chrissy, je bent er weer. Ik hop dat het goed gaat met je. Als ik iets geleerd heb van het jaren over mijn grenzen (laten) gaan, dan is het wel dat ik eerst goed voor mezelf moet zorgen, mede om ook goed voor anderen te kunnen zijn. Gezond egoisme noem ik dat al jaren, maar pas sinds ik niet meer drink, klopt het zonder schuldgevoelens. En echt, vooral via mn kinderen zie ik dat het werkt. Wat ze nu krijgen is zuiverder, wat ik vroeger te geven had, zat vaak schulgevoel tussen of kompenseergedrag. En het voedt ook mijn gevoel aan eigenwaarde als ik mezelf belangrijk genoeg vind om goed voor te zorgen. Maar het heeft wel lang geduurd hoor bij mij, ben een laatbloeier:D
  25. Welkom hier Fred. Het leven begint bij 40 dus zorg dat je er klaar voor bent:heart:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...