Nadia,
Net als wat Lars zegt; Hij kan misschien met losse cursussen en opleidingen toch nog een eind komen.
Maar dan kan het wel wanneer hij dat wil, en daar waar zijn interesses liggen.
Je ziet wel vaker, dat het op die manier alsnog goed komt
Nou snoep, je klinkt vastberaden
Dat is mooi, meeste kans van slagen he
Met mij is het eigenlijk wel prima.
Na weer een behoorlijk tijdje jo-jo-en, lijkt de knop nu weer om
Over een kleine week alweer 2 maanden droog.
Gaat bijna moeiteloos deze keer
Sterkte Nancy,
Wat een ontwikkelingen allemaal zeg
En ja, dat reisje naar Canada is dan ook een flinke domper, als dat nu misschien niet door gaat.
Maar ja, gezondheid voor alles he
Houdt je taai !
Goedemorgen allemaal,
Straks 4 uurtjes werken.
Is te overzien,
"spreek "jullie later nog misschien
Sonnetje,
Ga ervoor vandaag he,
En inderdaad, als het lastig wordt, kom je hier maar even lekker van je afschrijven