Spring naar bijdragen

rapilos

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    16.971
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    45

Alles door rapilos geplaatst

  1. Ja, wij hebben ook wel een broodfonds Yoga, Maar volgens mij met een hoog eigen risico
  2. Dank je wel voor jullie lieve meelevende reacties Ik weet het ook allemaal wel hoor Maar ja, het doen is zo vreselijk moeilijk Of het een hernia is ? Geen flauw idee En dan nog, dat gaat meestal ook vanzelf wel weer over Ook het kuuroord van yogajuf, klonk heel erg aanlokkelijk Heb wel, zoals eerder verteld eind van de maand een week vrij genomen, maar weet niet of het zoden aan de dijk zet En echt wel een rustige week gehad van de week Aantal clienten uitgevallen, dus heel veel losse flodderuurtjes, en fiets me dan ook het gompes Net 2 uurtjes gewerkt, en ga zo nog een uurtje, want dat is nu eenmaal afgesproken. Bovendien, heb ik deze mensen al een keer afgezegd, en kan daar niet mee aan de gang blijven Daarna vanmiddag door fietsen naar ex, die voorlopig een poosje in het buitenland gaat vertoeven Daarna receptie van werk, en uitsluitend nog een echtpaar naar bed helpen. Ja, ja, zal wel weer teveel zijn, maar is nu eenmaal afgesproken, en zo snel ga je nu ook weer niet dood Bij thuiskomst meteen een aantal yogaoefeningen gedaan (5 keer de zittende zonnegroet, Yogajuf, weet vast wel wat dat is ) Nou lieve mensen, tot horens maar weer (Baal wel van dat vreselijke weer buiten, zelfs onweer hier)
  3. Bol, Wat lief gezegd... Er bestaat geen ziektewet voor mij, ben free-lancer Maar nu echt weg, beetje glibberig buiten Laters !
  4. Ja Yvon
  5. Dank je momentum en sbs Straks maar even een paar uurtjes werken Volgende week misschien maar een afspraak maken met een praktijk die gespecialiseerd is in het rechtzetten van rug en bekken Want dat alles scheef staat bij mij, dat weet ik wel zeker
  6. Goedemorgen allemaal, Lag gisteren alweer om 8 uur op bed Niet eens afgemeld,maar wel gewoon droog gebleven hoor. Stik nog steeds van de pijn in mijn rug Zelfs vannacht eruit geweest om paracetamol te nemen Zit vooral links,laag onderin, met dodelijk vermoeide benen als gevolg Alsof je steeds maar wil/moet slapen omdat je zo moe bent Enfin, zal maar ophouden met klagen,helpt toch niets Maar voel me wel een verschrikkelijke krakkemik, de laatste tijd
  7. rapilos

    KiloKiller

    66.5
  8. Vandaag weer een nuchtere dag Welterusten
  9. Sterkte Bor (als je dit nog leest)
  10. En hoop doet leven he Bol
  11. Goedemorgen allemaal, Vanmiddag 4 uurtjes werken in het totaal Vanochtend vrij, omdat client is opgenomen Vind ik toch zo heerlijk he, in de ochtend vrij !
  12. Droge dag achter de rug Welterusten !
  13. Jannigje, De meeste tips zijn al voorbij gekomen zie ik Misschien houdt je je schouders te gespannen, daar kan je flink klachten van krijgen Ontspannen dus die schouders (en 100 keer per dag tegen jezelf zeggen, als je merkt, dat je ze toch weer omhoog trekt) Zo ben ik uiteindelijk ook van mijn nekklachten afgekomen
  14. Goedemiddag allemaal, Vanochtend nog behoorlijk somber i.v.m. pijnlijke rug en algehele malaise Toen naar yoga geweest, ging ook moeizaam, maar uiteindelijk toch flink van opgeknapt Daarna naar zieke ex, en een litertje zelfgemaakte kippensoep gebracht. Voelde me nog wat beter Had geen zin, in weer een depri middag, dus doorgefietst naar dochter, en wat boodschappen gebracht, thee gedronken, en kleinkind geknuffeld Voel me nu weer toppie En zelf gedaan he
  15. Goedemorgen allemaal, Gisteren om 20.00 naar bed gegaan, en om 7.00 eruit Zal het wel nodig gehad hebben. Nog steeds last van mijn rug. Zucht...zou toch zo lekker zijn als dat eens over was. Straks eindelijk weer yoga, na 3 weken Hoop, dat dat een beetje helpt. Gisteren trouwens vergeten mij droog af te melden. Maar was gewoon droog gebleven dus
  16. En eind van de maand, lekker een weekje vrij genomen (even de eeuwige angst loslaten, dat ik geld tekort ga komen, want dat gebeurt toch niet )
  17. Ga lekker even een vroege koffie nemen
  18. Goedemorgen beste mensen, Hier gelukkig wel goed geslapen 9.30 beginnen voor maar 1.5 uur vandaag Even rustig aan maar hoor. Vorige week genoeg gewerkt Heb al een hele boodschappenlijst, bij diverse winkels, dus genoeg te doen Sterkte, voor alle snotteraars
  19. rapilos

    Maandag 9 januari

    Droge afmelding ! Welterusten allemaal
  20. rapilos

    Maandag 9 januari

    Oh, sorry, lees je net Berichten kruiste elkaar
  21. rapilos

    Maandag 9 januari

    Goedemiddag allemaal Ochtendje werken zit erop. Spirit, Al naar de huisarts geweest voor je oren en je hart ?
  22. Meld me droog af Laatste dienst zit er weer op Toch weer teveel gesjord aan iemand die teveel onderuit in bed lag Nou ja, had ik maar een ander beroep moeten kiezen
  23. Zit hier in het uiterste westen smart, dus hoop heel erg, dat we het gehad hebben hier Lees net wel, dat tijdens opklaringen, het wegdek weer glad kan worden vannacht Enfin, duimen maar van niet Morgenochtend nl ook weer vroeg werken
  24. Ja hoor Jannigje, Gelukkig is hier het meeste alweer weg gesmolten Het is hier druilerig, miezerig weer Zachte motregen Bah, moet er nog 3 keer uit vanavond Maar gelukkig niet glad meer
×
×
  • Nieuwe aanmaken...