Ja snap ik. Dagjes varen is ook leuk maar als je de avond weer thuis moet zijn vaar je steeds hetzelfde en kom je niet zo heel ver hé.
Ik ben nu dag 9 weg. Heerlijk!
Moet over een dag of 10 thuis zijn, husband controle ziekenhuis, zit nog in de herstelperiode, maar daarna gaan we gewoon weer weg, voor onbepaalde tijd.
Ik wil niet gevolgd worden dus ik heb je ont-volgd. En hou je pb's ook maar bij je. Geen behoefte aan jou @albertine
En je pb/ spam heb ik gerapporteerd.
@moderator
Lekker koese all. Ik ga ook vooronder. Het regent Lekker. Heit zegt dan altijd tegen mij: Geniet daarvan want wat nu valt, valt straks niet.
Lekker koese
@Hadocqueextra tùt
Heb al geslapen. Zit nu op de steiger, voeten in het water, hondbeest naast me, broodje honing eten, de rust en stilte enjoyen.
Zometeen terug vooronder. Lekker koese
Lig al 3 dagen in puur de natuur. Heerlijk die wind , donkere wolken en regen. Sindsdien is de koekoek wel plotseling stil, vreemd, eerder had hij, irritant aan toe, het hoogste woord.
Vooronder. Lekker koese
Ik ook al 3 weken inmiddels. Begon met hoofdpijn en vervolgens hoesten, snot, proesten keel en verstopte oren. Duurde mij te lang en huisarts geweest.
Heb neusspray advies gekregen ( kruidvat, xylometazoline) dat hielp, al na een paar dagen m'n vol hoofd leeg maken.