Spring naar bijdragen

Remi1

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    1.565
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    19

Alles door Remi1 geplaatst

  1. Goedemorgen, middag bijna. Ben een week achter met bijlezen maar ik dacht even een teken van leven te geven
  2. Was aan het koken en hoorde het op de radio. Dacht gelijk aan jullie. Sterkte met deze teleurstelling
  3. Ik ben dan geloof ik precies de goeie kant op gevaren want ik zit met blote benen pal in de zon..? Goedemorgen..
  4. Tenzij je natuurlijk, zoals ik hiervoor had, een boot op trailer. Dan kun je te water gaan en eruit waar maar een boothelling is.
  5. Ja snap ik. Dagjes varen is ook leuk maar als je de avond weer thuis moet zijn vaar je steeds hetzelfde en kom je niet zo heel ver hé. Ik ben nu dag 9 weg. Heerlijk! Moet over een dag of 10 thuis zijn, husband controle ziekenhuis, zit nog in de herstelperiode, maar daarna gaan we gewoon weer weg, voor onbepaalde tijd.
  6. Mooi yacht kopen ofzo...
  7. En? Krijg je garantie Had?
  8. Ik wil niet gevolgd worden dus ik heb je ont-volgd. En hou je pb's ook maar bij je. Geen behoefte aan jou @albertine En je pb/ spam heb ik gerapporteerd. @moderator
  9. Goedemiddag
  10. Lekker koese all. Ik ga ook vooronder. Het regent Lekker. Heit zegt dan altijd tegen mij: Geniet daarvan want wat nu valt, valt straks niet. Lekker koese @Hadocqueextra tùt
  11. Mosterd bij. Lekker hoor!
  12. Mijn knakworstjes zien er toch wel wat anders uit @ikkanhet
  13. * trekt nog een blikje worstjes open*
  14. Wat gezellig. Dat moet je delen hé. Vang! Knakworst. @ikkanhetmag 2.
  15. Ik heb de was dus vandaag niet gedaan. Geen zin an. Daarom blijven we morgen nog maar een dag extra in deze haven.
  16. Wat een drukte. Heb vakantie hé. Geloof me maar dat hij gewoon ook af is, net als Had z'n poes en hondtie.
  17. Zou ook foto plaatsen van de hond maar dat wil niet, bestand te groot. Vandaag regen en regen op de boot. Ik vind dat niet erg hoor.
  18. Heb al geslapen. Zit nu op de steiger, voeten in het water, hondbeest naast me, broodje honing eten, de rust en stilte enjoyen. Zometeen terug vooronder. Lekker koese
  19. Tut. Lekker sliepe Haddie
  20. Ja heerlijk Had. Ik ga nu ook al hotseklotsend en wiegend in slaap vallen straks. Dàt dus, you snap
  21. Lig al 3 dagen in puur de natuur. Heerlijk die wind , donkere wolken en regen. Sindsdien is de koekoek wel plotseling stil, vreemd, eerder had hij, irritant aan toe, het hoogste woord. Vooronder. Lekker koese
  22. Ik ook al 3 weken inmiddels. Begon met hoofdpijn en vervolgens hoesten, snot, proesten keel en verstopte oren. Duurde mij te lang en huisarts geweest. Heb neusspray advies gekregen ( kruidvat, xylometazoline) dat hielp, al na een paar dagen m'n vol hoofd leeg maken.
  23. Regen op het dak. Heerlijk en precies goed.. Ik ga er in vooronder luisteren. Lekker koese
  24. En rust denk ik zomaar..
  25. Ik duik nog maars in het vooronder. Lekker koese
×
×
  • Nieuwe aanmaken...