Originally posted by: bolletje Marika volgens mij gaat het maar om een ding. Hoe voel je je in je lichaam. Voelt het goed aan, ben je tevreden met jezelf zoals je bent. Kun je jezelf accepteren. Bij mijzelf gaat het nooit om mijn lichaam, ik vind andere dingen veel belangrijker. Hoe sta ik in het leven, ben ik tevreden met hoe ik nu leef, kan ik geven aan anderen en voel ik me daar goed bij, groei ik op spiritueel gebied, dat zijn voor mij heel belangrijke dingen, niet hoe ik eruit zie of wat ik allemaal aan dure dingen thuis heb staan. Dat is voor mij echt niet belangrijk.quote>
en als ik dood ga kan ik die dure dingen niet mee nemen. Als anderen er nog iets aan hebben mogen ze het hebben en anders gaat het op de vuilnishoop. Dag dure spullen, dag dure kleren en sieraden. Zelf m'n lichaam neem ik niet mee. Dag dik lichaam. maar ik neem wel de Bol mee en daar kan ik misschien wel trots op zijn, want ik heb een hoop geleerd.