Gast Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Poeh, wat eendag hier op het forum. En volgens mij is bij velen, in elk geval bij mij, emoties een trigger. Bij mij vooral verdriet, angst etc. dus de minder leuke. Drinken deed ik nooit omdat het zo gezellig was op tante truus haar verjaardag , zeg maar. Nee, dempen die handel. Ik heb super fijn gesprek met de brijdrmevrouw en met een aa medegroepslid ((echt nu mijn groep gevonden, na wat meetingshoppen) van de groep in x. Heel veel aan gehad en heb er voor de rest van deze dag veel aan. Erg blij mee. En ja, ik vecht maar es even niet tegen de angst maar accepteer het. Ik MAG angstig zijn nu. En verdrietig over mans sterfdag enzo. Accepteren van d. Feiten. Ik wil ieder hier een goede, rustige avond Wensen en sterkte voor allen die dat nu nodig hebben. Ik wens het me zelf dus nu ook. Dat mag. Poe en das eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Euhmmm er gaat hier niemand die op t lijstje staat drinken he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Ben iets rustiger. Boodschappen binnen, zonder drank. Jullie luisterend oor kon ik in ieder geval goed gebruiken. Stap voor stap. Een dag is voor mij vandaag blijkbaar te lang. Volgende stap, rust en dan gesprek. jowan en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Goede eerste stap Sita, knap gedaan van je Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Sita, Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 rest vd dagpact 2.0 steun Sita; Jane jowan en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Breng dat 2de pak hier maar heen spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 bij de ldl 6 stuks voor 1,49, net zo lekker als het A-merk hoor. En ik heb t bij 1 pak gelaten en de helft getrakteerd, de andere helft was voor me myself and I☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 9 minuten geleden zei lady jane: bij de ldl 6 stuks voor 1,49, net zo lekker als het A-merk hoor. En ik heb t bij 1 pak gelaten en de helft getrakteerd, de andere helft was voor me myself and I☺ Ik heb de verleiding vanmiddag weerstaan. Nu eeerrrrggggge spijt van lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 (bewerkt) He? Niet doen spirit. Niet doen. 16 juni 2017 bewerkt door Mazzelaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 ijsje mazzelaar ijsje verder niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Ik heb geen ijsje gehad vandaag. Kan nog wel 1 gaan halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 18 minuten geleden zei spirit: Weet je wat: in neem er eentje, best trek in, moet ik wel weer helemaal naar boven lopen, naar de vriezer, maar dat heb ik er graag voor over! Ja hoor, wrijf het er maar in!! ik moet helemaal naar beneden, dan naar fietshok, fiets pakken, naar de liddol, winkel in, winkel uit, terug fietsen, fiets wegzetten, weer helemaal naar boven. Dat heb ik er nu niet voor over Dus geen ijsje voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Zal ik 1 voor je mee nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Sorry mensen, kan je na gaan hoe ik nog in de alcoholstand sta. Zooo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Ja graag Lars, heerlijk, toch een ijsje joechei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Goed bezig zbb. @Jannigje heb je ijsje opgegeten Hoe kan ik het goed maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 O nee, Larsssssss, ik ben ontroostbaar. Goedmaken, ik weet niet of dat nog kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Oh ik koop morgen een pak ijsjes voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Yes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Op weg weer naar mijn mandje. Droog, maar wat een dag... Pff, gelukt. Nu nog beetje bio avondthee. Morgen nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Slaaptijd! Droog en droger Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Ook droog hier. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Ik meld me droog te kooi, opdracht voor vandaag geslaagd. Morgenvroeg opnieuw. Nu snel erin want ik wil er morgen weer vroeg bij zijn, de rust. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Welterusten allemaal. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden