Lars Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Geplaatst 16 juni 2017 Ik heb geen ijsje gehad vandaag. Kan nog wel 1 gaan halen.
Jannigje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Geplaatst 16 juni 2017 18 minuten geleden zei spirit: Weet je wat: in neem er eentje, best trek in, moet ik wel weer helemaal naar boven lopen, naar de vriezer, maar dat heb ik er graag voor over! Ja hoor, wrijf het er maar in!! ik moet helemaal naar beneden, dan naar fietshok, fiets pakken, naar de liddol, winkel in, winkel uit, terug fietsen, fiets wegzetten, weer helemaal naar boven. Dat heb ik er nu niet voor over Dus geen ijsje voor mij
Jannigje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Geplaatst 16 juni 2017 Ja graag Lars, heerlijk, toch een ijsje joechei
Lars Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Geplaatst 16 juni 2017 Goed bezig zbb. @Jannigje heb je ijsje opgegeten Hoe kan ik het goed maken?
Jannigje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Geplaatst 16 juni 2017 O nee, Larsssssss, ik ben ontroostbaar. Goedmaken, ik weet niet of dat nog kan?
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Geplaatst 16 juni 2017 Slaaptijd! Droog en droger Sita2 reageerde hierop 1
jowan Geplaatst 16 juni 2017 Auteur Rapport Geplaatst 16 juni 2017 Ik meld me droog te kooi, opdracht voor vandaag geslaagd. Morgenvroeg opnieuw. Nu snel erin want ik wil er morgen weer vroeg bij zijn, de rust. Sita2 reageerde hierop 1
Sita2 Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Geplaatst 17 juni 2017 Me tot en met na sporten aan mijn afspraak kunnen houden. Daarna anders gekozen. Dank jullie wel voor alles. Het wel of niet drinken ligt alleen bij mij.
Sita2 Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Geplaatst 17 juni 2017 Nee dat is niet gezellig Fleurtje. Ik heb het niet volgehouden. Maar dat wilde ik ermee zeggen, ligt dus niet aan jullie. Sorry!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden