Spring naar bijdragen

Vrijdag, 16 juni 2017

jowan

Aanbevolen berichten

Poeh, wat eendag hier op het forum. En volgens mij is bij velen, in elk geval bij mij, emoties een trigger. Bij mij vooral verdriet, angst etc. dus de minder leuke. Drinken deed ik nooit omdat het zo gezellig was op tante truus haar verjaardag , zeg maar. Nee, dempen die handel. 

Ik heb super fijn gesprek met de brijdrmevrouw  en met een aa medegroepslid ((echt nu mijn groep gevonden, na wat meetingshoppen)  van de groep in x. 

Heel veel aan gehad en heb er voor de rest van deze dag veel aan. Erg blij mee. En ja, ik vecht maar es even niet tegen de angst maar accepteer het. Ik MAG angstig zijn nu. En verdrietig over mans sterfdag enzo.  Accepteren van d. Feiten. 

Ik wil ieder hier een goede, rustige avond Wensen en sterkte voor allen die dat nu nodig hebben. Ik wens het me zelf dus nu ook. Dat mag. Poe en das eng. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei spirit:

Weet je wat: in neem er eentje, best trek in, moet ik wel weer helemaal naar boven lopen, naar de vriezer, maar dat heb ik er graag voor over!

Ja hoor, wrijf het er maar in!!:P

ik moet helemaal naar beneden, dan naar fietshok, fiets pakken, naar de liddol, winkel in, winkel uit, terug fietsen, fiets wegzetten, weer helemaal naar boven. Dat heb ik er nu niet voor over :(

Dus geen ijsje voor mij :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...