fleurtje Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 Ik heb een master, met grote onderscheiding behaald Niet veel verschil, als je nog steeds niet weet wat je echt graag zou doen. Die mensen zijn voor mij t rijkst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 Goedemorgen Spijkertje, gefeliciteerd met je zoon. Lars, eindelijk meer duidelijkheid voor jou en een vooruitzicht. Ik gun het je zo!! Wel akelig dat je een hersenbeschadiging blijkt te hebben. Ik kan me niet voorstellen hoe dat voor je is, proberen wel, maar ik heb het niet, dus echt voelen kan ik het niet. Rapilos, gefeliciteerd met je kleinzoon. Vasja, fijne vakantie, Zwitserland, mooi! Bolletje en Fleurtje, sterkte Mazzelaartje ook sterkte, in het Zh. En voor iedereen met of zonder diploma: goede dag vandaag, sterkte als je het nodig hebt. Sita2 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 Dank je wel Jannigje, maar zullen we er maar Suikertje van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 Ff stoom afgeblazen op mijn eigen draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 Natuurlijk Suikertje, even niet goed opgelet en dan gaat de spellingcontroleur zijn eigen gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 (bewerkt) Lang leve de autocorrectie Gefeliciteerd Rapilos! Mooie mijlpaal. ZBB, je wilt het zelf kunnen, maar je kunt het (nog) niet zelf. Dat is toch geen schande. De schade en het niet lekker voelen door zoveel te drinken, weegt toch niet op tegen het voorlopig iedere dag nemen an zo een pil? Je voelt je niet lekker nu. Logisch. Je bent net gestopt met gif aan je lichaam te geven. Mijn lijf laat me ook weten wat ik de afgelopen jaren heb gedaan. Dat heeft tijd nodig. Lars, wat super dat alles nu ingezet is! Vasja: FIJNE VAKANTIE! Geniet ervan. Ik begin er nu ook wel naar uit te kijken. Moe van dit jaar. Tijd om te rusten. We gaan waarschijnlijk niet weg, maar het idee niets te moeten is heerlijk. Voor iedereen die het moeilijk heeft: Sterkte! Dagpact: jowan Lars Kohtje Reacher Sita 15 juni 2017 bewerkt door Sita2 rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 Onze pa zei altijd, 'ge hebt werkpaarden en luxepaarden' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 Mijn pa, bor. Dus je werkt niet omdat t geld je niet gelukkig maakt? Luxepaard dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 Grijns. Fleurtje je bent weer op je best. Realistisch heet dat. Wat dat betreft ben en blijf je voor mij zo'n belangrijk deelnemer aan dit forum: ff weer pootjes op de grond. Heeeeel gewoon. En ik? Ik Had wel een glanzende carrière met vette leasebak. Een gymnasiumdiploma en wo/hbo. Mijn leven Was geen aaneenschakeling van falen. Integendeel zou ik haast zeggen. Intelligent, sterk, succesvol, rijk, machtig...... t Is allemaal op zich (!) weinigzeggend. Buitenkant. Dat alles achterlaten was de beste keus die ik ooit kon maken. Maar zelfs die keus was er en beschouw ik dus als luxe. Niet iedereen kan dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 (bewerkt) Overigens zou ik mijn huidige werk zelfs blijven doen als t vrijwilligerswerk Was. Kijk, volgens mij doe je het dán goed. Aanvulling: God wat klinkt dat blasé als t er zo staat. Nou ja. Bedoel dus gewoon dat ik lol heb aan mijn werk. 15 juni 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 Ja maar bor ( "ja maar ja maar").... Ook hier geldt toch: als jij maar weet wat je bedoelt. Als jij er maar tevreden mee bent? Daar gaat t toch eigenlijk precies over? Niet meer gevoelig zijn voor commentaar. Je eigen koers vinden en varen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 (bewerkt) Mijn excuses bor. Ik las de voorgaande postings niet.. Je doet niet aan betalend werk omdat je niet wil afgezopen worden door de overheid, wat ook niet hoeft omdat je man genoeg kan voorzien en je daardoor de vrijheid hebt dingen op vrijwillige basis te doen die je wel leuk vindt en gelukkig maken. Dat is toch een luxe de dag van vandaag? Ook helemaal ok. Ik was niet aan t schelden ofzo. 15 juni 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 (bewerkt) 2 uur geleden zei jopie: Overigens zou ik mijn huidige werk zelfs blijven doen als t vrijwilligerswerk Was. Kijk, volgens mij doe je het dan goed Zeker weten!! Ik zou mijn werk niet blijven doen, moesten er niet zoveel voordelen aan verbonden zijn. 15 juni 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 Ik ben dan ook....nogmaals....een geit. Laters of miss ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 Ik mag er ook weer droog in. Het is uitstekend weer geworden in de namiddag, eerst dacht ik dat het zou gaan onweren. Maar het is kraakhelder en het koelt razendsnel af. Morgenvroeg zie ik wel weer welke kant het op gaat. Nadat ik de keuze maak voor die dag wel of niet drinken. Ik weet al wat het wordt, denk ik...... Sinds ik niet meer zuip heb ik en keuze die ik voor die tijd niet had. Toen moest ik compulsief en obsessief drinken, bij goede berichten als beloning (sick...) bij slechte berichten als troost en bij geen berichten uit verveling. Van die heisa ben ik godzijdank vanaf! Welterusten! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 15 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2017 Enorme trekaanval overleefd. Aanval voorbij. Blij dat ik er niet aan toe heb gegeven. Nu aan de koffie en nog even wat tv kijken. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Droog! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden