Julius Geplaatst 29 september 2009 Rapport Share Geplaatst 29 september 2009 Beste allemaal,Ik ben een student van 24, werk in de zorg, en doe een creatieve sociale studie.... nou ja student... concreet studeren zit er al een tijd niet meer in.Al een jaar pruts ik een beetje. Ook heb ik ADHD (wat het leren ook niet makkelijk maakt) en kom ik uit een kil nest.Begin dit jaar heb ik mijn relatie beëindigd omdat ik vrij wilde zijn. Achteraf bleek ik vier jaar geclaimd te zijn en mijn vrienden bijna nooit meer te zien. Verder word de broekriem hier wat strakker aangetrokken.Verder ben ik naar een dorp verhuisd (je hebt hier echt een auto nodig) om wat meer rust in m'n kop te krijgen en voor de anonimiteit.Waar ik op zoek naar ben is advies hoe te stoppen.Ik drink nu zo'n 7 halve liters per dag standaard, wat nog kan oplopen. Ik weeg nog geen 55kg.Verder heb ik overdag wel eens last van trillen en las dat als je stopte dit ook gebeurde als je veel dronk... zelfs insulten of halve psychoses.Is het verstandig als ik nu vanavond in 1 keer stop? Ik heb nl. de ervaring dat ik het wel 'nodig' heb om te kunnen functioneren.Groet.p.s. Naast wegloopgedrag merk ik dat ik obsessieve en compulsieve neigingen krijg en last heb van depressiviteit, gevoelens van onmacht, verwardheid en vergeetachtigheid. En als ik nadenk over hoe het nu gaat moet ik me inhouden niet te gaan hyperen.p.p.s.: In april zelfs bijna m'n rijbewijs kwijt als de correctie er niet geweest was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...