Anneke Geplaatst 20 april 2017 Rapport Share Geplaatst 20 april 2017 Wie o wie kan mij adviseren om tips te geven met afbouwen. Heb last al tig jaar van paniekstoornis en dwangstoornis etcetera slik dit middel ook al jaren helaas .heel geïsoleerd leven . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anneke Geplaatst 20 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2017 Sorry dat 't wat dubbel staat heb 't nog niet echt door hoe 't hier werkt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Hoi Anneke, Ik weet niet hoe je dat middel kunt afbouwen, misschien even kijken bij Benzodebaas, een ander forum hieronder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anneke Geplaatst 21 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Sorry waar is dat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anneke Geplaatst 21 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Ik kom steeds op alcohol verslaving niet op de medicijn verslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden