Spring naar bijdragen

Voorstellen


Floki

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Mijn naam is Floki en ik ben een man van 24 jaar oud.

Ik zat op mijn 15e al in het het drugswereldje tot aan mijn 19e.

Toen heb ik besloten te stoppen met de coke,speed,xtc,wiet/hasj.

Maar heb het vervolgens vervangen met alcohol en daar was ik tot 2 maanden geleden lichamelijk afhankelijk van.

Heb een tijdje in een detox kliniek gezeten en dat ging voor het grootste deel prima(insult gehad de eerste dag).

Nou weer thuis weet ik niet zo goed wat ik met mezelf aan moet, heb nog wel ambulante begeleiding 2 keer in de week van een psychologe en een orthopedagoge(schatten van mensen allebei). Ik weet niet zo goed wat ik hier nou aan toe moet voegen dus ik laat het hier maar bij.

Groeten, Floki

 

 

bewerkt door Floki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Floki! Jij hebt al een hele rit achter de rug. Het zijn best veel verslavingen die je hebt verslagen.

Je hebt twee begeleiders. Hoe zit het met je familie en vrienden? Heb je daar steun aan? Vaak als je van verslavingen af probeert te raken kan het zijn dat je vrienden niet mee veranderen en daar kun je best eenzaam van raken. Hou je maar goed vast aan ons hier :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Floki:

Hallo iedereen,

Mijn naam is Floki en ik ben een man van 24 jaar oud.

Ik zat op mijn 15e al in het het drugswereldje tot aan mijn 19e.

Toen heb ik besloten te stoppen met de coke,speed,xtc,wiet/hasj.

Maar heb het vervolgens vervangen met alcohol en daar was ik tot 2 maanden geleden lichamelijk afhankelijk van.

Heb een tijdje in een detox kliniek gezeten en dat ging voor het grootste deel prima(insult gehad de eerste dag).

Nou weer thuis weet ik niet zo goed wat ik met mezelf aan moet, heb nog wel ambulante begeleiding 2 keer in de week van een psychologe en een orthopedagoge(schatten van mensen allebei). Ik weet niet zo goed wat ik hier nou aan toe moet voegen dus ik laat het hier maar bij.

Groeten, Floki

 

 

Hey Floki. Erg herkenbaar. Ik was vanaf mijn 15de tot mijn 38ste dagelijks aan het gebruiken en kon dat tot 2008 nooit doorbreken. Vanaf 2008 ging het geweldig tot ik vorig jaar een paar terugvallen heb gehad. Wat resulteerde dat ik periodes mezelf heel goed in de hand had maar ook dat ik veel makkelijker terugviel doordat ik vorig jaar weer een paar keer gebruikt had. Dus al met al ben ik niet zover afgegleden als hoe ik voor de periode van 2008 was. Maar moet toch heel erg op mijn tellen passen en weer wat veiligheden inbouwen. Wat bij mij echt altijd hielp om van de trek af te komen was hardlopen. Ik zou dit nu ook heel erg graag doen maar zit met een vervelende blessure aan mijn knie en heb een paar gekneusde ribben. Dat zit er voor mij de komende tijd niet in. Ik ben met refusal begonnen om als extra stok achter de deur. Dit is mijn 2de dag dus kan er nog weinig over zeggen buiten dat ik er wel een heel goed gevoel bij heb. Jij ook sterkte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...