maawu Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Gister voor het laatst heb ik gedronken en gegokt heb ik voorgenomen om vandaag en alle dagen NIET te drinken of gokken. Gaat het me lukken? Net aangemeld hier en bij verslavinghulp in mijn Gemeente afsraak 1 mei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 (bewerkt) [Verplaatst naar het andere draadje met dezelfde titel. Er waren er twee] 9 maart 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Van harte welkom hier!! ^^ Dapper hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Welkom welkom! Super om te lezen zeg, als je je hier meldt dan ben je er echt aan toe om er voor te gaan. Hoe is je eerste dag dus gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden