Spring naar bijdragen

Maak ik hier goed een draadje ?


dropje

Aanbevolen berichten

Ik lees hier veel en alles tot de laatste letter,maar ik ben niet echt een Pc heldin dus moet veel dingen zelf uitvinden en zoeken.Ik heb ook een typ probleem (nee niet door de drank) Haal soms de letters wel een door elkaar heen.Wat een Kanjers zitten hier zeg,ik zou geen namen noemen want iedereen doet zijn/haar eigen poging en strijd.Bij sommige verhalen lopen de tranen me over de wangen en lees ik de strijd der titanen :-( De strijd die ik zelf ookal 15 jaar voer,al 100,000 keer gestopt en al vaker weer begonnen.Zelfs hulp gehad maar omdat ik een Emdr trainig niet wilde aangaan werd mijn therapie op een laag pitje gezet en bloeide dood,Laatste keer dat ik droog heb gestaan met Meds was afgelopen Oktober 22 dagen schoon aan de haak (met Meds) maar die krijg ik dus niet meer,dus moet het nu alleen gaan doen.Vanaf Aanstaande Maandag ga ik er weer vol in en hoop hier echt een schop onder mijn kont te krijgen als ik weer de mist in dreig te gaan.Liefs Dropje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lady Jane .............Ik heb echt rust en regelmaat nodig,toen ik stopte via Therapie werd er ook een datum geprikt.Hier hebben de kinderen nu nog vakantie en mijn man ook dus regelmaat is er bijna niet.Maandag gaat mijn man weer werken en de kinderen weer naar school.Ik ben een *echte* avond drinker,overdag drink ik geen druppel.Ben nu nog opzoek naar dingen die ik kan veranderen aan mijn dagelijkse gewoontes (misschien om iets te doorbreken) lees me suf hier 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat je een eigen draadje maakt!

Je draadje staat nu onder 'ditjes, datjes en dagdraad'. Dat kan best lijkt me, maar meestal staan persoonlijke draadjes onder 'wie is wie'.

En stiekum hoop ik dat je titel 'Dropjes draad' wordt

Oh Meya sorry maar ik ben echt een leek met de pc en ben zo bang om iets verkeerds te doen ..maar dank je wel voor je lieve reactie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rust en regelmaat is voor iedereen belangrijk dropje,

ik heb gemerkt dat ik die nu pas, sinds ik niet meer drink

zelf kan creeren. En als er om me heen te veel chaos is

heeft dat ook nog steeds invloed op mij. Maar ik hoef er niet

door te gaan drinken. Ik moet dan afstand nemen of iets

positiefs voor mezelf erbij maken. Dat lukt meestal prima.

Ik kan alleen mezelf veranderen, niet anderen en ook kan ik

omstandigheden niet naar mijn hand zetten dropje. Drank

heeft me altijd afgeleid van mijn diepste verlangens en behoeften,

want drank verdooft niet alleen de nare dingen, maar juist ook de fijne.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...