Quinn Geplaatst 27 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Ach, het is meer herhaling van hetzelfde. Bekende rommel die naar boven komt en door mijn hoofd spookt en niks om het mee te verdoven. En maar knokken tegen geesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Mooie post van Lex op 24 november op zijn draad. Een deel van het verhaal lijkt dat we 'simpelweg' moeten leren lijden, leren verdragen. http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/9416-genoeg-is-genoeg/#entry1012774 Hang in there, allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Ik sluit ook af met een geslaagd dagpact Welterusten allemaal rapilos, Momentum en Meya reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anke92 Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Ik meld me weer af voor het pact want ik ga slapen. Droog gehouden hoor vandaag !! erik, Meya, Momentum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 (bewerkt) Bor, je klinkt niet goed. Heb je gedronken? 27 november 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Douche..bed en mogelijkheden afsluiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Welterusten. En sterkte voor wie het nodig heeft..zo laat op de avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Bor? Ik was even aan nazoeken wrat droogdrinken betekent. Bij deze link staat bij fase 1 een typefout waar ik toch even om moet lachen..."mem gaat weer ontkennen" Leuk na discussie over mam, mama, voornaam of mem http://users.skynet.be/stapenstop/Tekst/hervalsyndroom.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Neemt mijn vraagteken bij 'droogdrinken' niet weg trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Hier ook weer geslaagd voor het dagpact. Momentum, smart en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden