fleurtje Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Dochter en vriend waren een jaar geleden even uit elkaar.Dochter was er stuk van. Ik had nooit van mijn leven verwacht dat ik er net zo ziek van zou zijn.Heeeeeeeeeeeeel bizar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Oeeeeeeee eindelijk een Bor die zwijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Ik ga ff hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 ... Dit is het toppunt voor mij. Maar ik mag niet oordelen he. Nee. Sssst.... Ik ben wel benieuwd, hoe zou je oordeel luiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Te drukke dag om me eerder te melden. o.a. naar mondhygieniste en zonnebank; ik voel me weer een beetje opgepoetst. Heb nog hout geraapt in het bos, telkens een kofferbal vol. En er lag weer giga veel blad maar het werd donker dus is lang alles niet weg geharkt. Morgen verder en ook maar eens wat zakken 'ver weg' leeggooien. Slordig gedoetje op het erf... Het lastig van werk is dat er van alles rondom heen gebeurt.. zoals: dat men je wakker belt, dat er weer diensten veranderen, dagelijks email bekijken. En eigenlijk moet ik de e-learning ook nog induiken... Heb meelij! Den warme hap is ook weer binnen. Straks naar yoga. fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 ik heb wel een beetje een idee Vol, jij niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Smart...ik weet het eerlijk niet, kan 2 kanten op gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Pfff kennelijk is buurvrouw komen bellen toen ik er niet was. Man zou hebben afgesproken dat er alleen nog overdag geklust mag worden. Hout vasthouden dus. Ben alleen bang dat hij de isolatie ook geruïneerd heeft, want we horen de laatste tijd van alles in hun huis. Enfin, afwachten. Bedankt voor jullie geduld met mijn gezeur. Het is in zoverre relevant dat frustratie bij mij een hele sterke aanleiding is om de handdoek in de ring te gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Wat ik bedoelde; wat is dan 'dat' wat het toppunt is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Dat is wel tof Bor. Betekent ook dat je veel goed gedaan hebt natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Was ik weer even Goed jullie te lezen Moeilijk sinds vorige week maandag Ochtenden opstarten is het ergst Geen drank wel slechte periode Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Goeie avond Dank Toine voor het liedje Dank Bob voor de link naar Anja Meulenbelt over "De Helderheid". Ik ken die club nog wel (Welke niet ) Nooit verkeerd, weer eens een reminder te lezen (Ook al weet je alles al) Vandaag weer naar mijn arts geweest Het komt me niet aanwaaien Duhuu... Echter, als ik, in deze voor mij, lastige tijden Mij aan mij gestelde doelen (en die liggen nog vrij "hoog") houd Zal het uiteindelijk alleen maar "makkelijker" worden Ik blijf mijn best doen Ook weer "alleen" Liefs, Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Dank allen overigens Een fijne avond Wellicht tot later Anders alvast een goede nacht! Zal kijken wat de regen hier doet Vind het wel haast weer tijd voor de Avondwandeling.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 (bewerkt) Klussen is leuk Echter niet een klussende buurman Op dat tijdstip Inderdaad, praten Jen! Good luck! Nu weg. 16 november 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Heel veel sterkte, Mai. En fijn dat je je reacties hier met ons deelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Heerlijk nuchter gebleven Fijne avond verder rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Lieselot, ken je niet echt maar toch dikke knuf Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Ach mai..is niet iedereen ergens alleen? Komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Ik vond t leuker toen je stil waard bor :-) ;-) Jani op.den tv. Me gone...again X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 (bewerkt) Ja zeker Jen Al-een Soms is delen fijn Komt zeker goed! Keep on moving Hahaha Fruitvlieg! 16 november 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Goed! Lieselot! Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Droge afmelding Welterusten Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Ik heb het allemaal niet zo goed gevolgd vandaag, erg druk op werk. Hoop morgen wat socialer te zijn hier. Ik meld me droog af, lekker slapen! Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden