Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Gij zult ipv hij eruit. Mijn spellingscontrole houdt niet van bijbelse taal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 (bewerkt) Begrijp die neiging Ook kwestie van mind-set Als alles Dus zou het geen fluit moeten uitmaken Reset the mind again Kop erbij houden gevoel niet onderkennen Het niet mee laten slepen Ach, we know the drill Zo, te vlo kiste Nog wat opslomen... En alles is goed zoals het is 11 november 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Pfff, man en ik weer helemaal overspannen. Hij eruit uw vijanden lief hebben en zo. Zal best. Wij haten de buurman. En ik heb er niet eens deugd van. Zo van lekker tof uiterst haten, nee, want dan voel ik me weer schuldig. relaxen met rust pest je pas een buurman weg. Nog nooit van die psychologie gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 nee alles zal pas goed zijn als de buren verhuizen, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ik ben een agressieveling spud. Ik laat over me heen lopen tot ik het kookpunt bereik en dan barst ik uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 (bewerkt) Niet grappig Jen! Doe het maar gewoon in the Jen-way Komt vast Oke! En hier Toots niet kennen? Allee!! Hou je taai in deze Nuvere zaak! 11 november 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ik ben een agressieveling spud. Ik laat over me heen lopen tot ik het kookpunt bereik en dan barst ik uit. Oeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 juist dat samen alles staat me tegen Mai. Ookal is de behoefte er wel. De laatste keer dat ik iets samen zou doen, was er geen plek voor mijn passie dieren opvangen. Dus bij het huizen kijken was mijn prio een grote garage of schuur. Niet echt wat mijn lief in gedachte had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Compromissen he. Mijn Man houdt van voorlopige tuinhuizen met een blauw zeil als dak. Inmiddels weet ik dat voorlopig verschillende betekenissen kan hebben. Misschien hebben de buren ook een hekel aan ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ik ben een agressieveling spud. Ik laat over me heen lopen tot ik het kookpunt bereik en dan barst ik uit. Zo heb ik je nog nooit ervaren. Maar mochten wij ooit eens botsen, weet wel dat ik ook met heel veel verborgen agressie te voorschijn kan komen. Zit er wel hoor, maar ik zorg ervoor dat het niet op uitspatting uitloopt. Gewoon door te zeggen wat ik ervan vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Tijd zal het leren Begrijp je in deze Spud Heb ook eigen plek/ding nodig Net als hij Dat is oke Ben blij voor de mooie tijd samen En er is nog (normaal) contact Das wel fijn Nu echt weg Trust Morgen de wekker weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Wrs wel, mijn buurvrouw iig wel. ookal lacht ze en neemt ze pakketjes aan voor mij. De vreugd van pakketjes ontvangen zit ook in de dop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Fijne dromen Mai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Tja, in mijn geval is er een groot verschil tussen mijn internet personage en het irl meisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Sorry mijn moeder belt me nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Bor, leuk en vervelend tegelijkertijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ik mis het gevoel dat ik mijn broer mis. weet niet waar het vandaan komt, het stoppen van het gemis. Klinkt wellicht absurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Hoelang ben je nu al droog Bor? Volgens mij ben je goed bezig... en er lijkt van alles boven te komen? Even welterusten wensen en nog even wijzen op een interessante actie bij Avaaz, zie daar ik kijk nog even hoe dat daar gaat........ (lekker geheimzinnig doen...) Sterkte allen. Had wel zin om iets te drinken maar toch maar niet gedaan. Beter!! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ik weet het niet Bor, dat nerveuze vind ik persoonlijk vervelend, dus wellicht ervaar ik dat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Hoi allemaal het gaat echt geweldig met me dat wilde ik even laten weten voor iedereen basta, jowan, rapilos en 6 anderen reageerden hierop 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Kan je eigenlijk via de telefoon weergave van het forum zien wie er online is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 11 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Dagpact gehaald Welterusten rapilos, Sita2 en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Truste everybody! Blije Eef hier, want droog na een feestje :-) lady jane, rapilos, smart en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ah Merci, had ik nog niet geprobeerd. Vind het niet echt handig, Maar goed.Ben wellicht in een zeurderige stelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Stemming Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden