Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 november 2016


Momentum

Aanbevolen berichten

gerelateert bedoel ik dus. Maar daar kan je overheen lezen hoor. Kan je moeder ook tegen je zeggen bijvoorbeeld.

 

ik zie je graag. :heart:

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees de hogere macht iig alsof ik die hogere macht ben. Ik moet immers beslissen en bepalen hoe mijn weg gaat zijn. Daar heeft god niks over te zeggen maar de gidsen waar ik in geloof ook niet, moet ik toch echt zelf doen. Al zijn ze er om mij soms te spiegelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind die 12 stappen eigenlijk best mooi geschreven, heb alleen in de verkeerde combinatie van groep gezeten om daar open over te praten.

Mensen die 20 jaar ouder waren dan ik en een soort van gevoel hadden dat kind moeten we behoeden voor de fouten die we zelf gemaakt hebben.

 

Best wel lief dus maar daardoor voelde ik me niet echt gehoord als ik mee wilde doen aan de discussie. Ik had er toch een andere kijk op dan hen.

 

Niks mis met AA dus en de formule die ze bedacht hebben. Denk dat deze wel heel erg klopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik hoop dat de suikerfeesten ook serieuze vrije dagen gaan worden.

Hoe meer vrij ben ik blij.

 

Ik geloof niet in god maar geloof wel in dierbare overledenen die je helpen om te kunnen leven op jou manier. Totdat zij ook overgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik een (verzonnen) hogere macht nodig om te kunnen leven dan?

Ik rommel zelf maar wat aan, maar probeer uiteraard wel bepaalde normen en waarden te respecteren, maar die kan ik zelf bedenken.

 

Acceptatie en waardering heb ik zeker, maar ook daar heb ik geen 'god' voor nodig.

bewerkt door Asterix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het enige waar ik mezelf aan vast houdt is de belofte aan mijn dieren en mezelf elke dag.

Als ik ze in huis neem is dat levenslang de zorg voor ze dragen.

 

Maar merk dat ik daarmee in conflict kom naar mate dat ik ouder wordt. Ik tel altijd de maximale leeftijd die een dier kan halen en tegenwoordig ga ik het soms gewoon niet redden om dat te overleven.

Dus mijn familie en vrienden weten wel, als het mij niet gelukt is dat ze eerst moeten zorgen voor mijn dieren voordat ze met een goed gevoel afscheid kunnen nemen van mij.

 

Verder heb ik dat wel nodig om me hier te kunnen handhaven. Daar ik god en andere mensen gewoon links laat liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En klopt dat het verzonnen is, want mijn dieren doen niet anders als ik een paar weken weg ben geweest.

Zodoende dat ik ook denk dat je het zelf eigenlijk gewoon oproept voor steun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...