Spring naar bijdragen

Jose


Ikbenzovrij

Aanbevolen berichten

Beste allen,

 

Met veel respect lees ik jullie verhalen. Ik ben zelf een benzoslachtoffer en ben op dit forum actief geweest. Ik ben sinds 21 september jl. benzovrij.  I'm so happy now!!!!!

 

Ik heb mij enorm verdiept in deze materie en ben voornemens een boek te schrijven over deze rotzooi en de onwetendheid van artsen en psychiaters. Het is een grof schandaal hoe er in Nederland met dit vergif wordt omgegaan. Alsof het iets is waar je allergisch voor kunt zijn. Goed, dat is nog mijn oude pijn die naar voren komt.

 

Ik ben vorig jaar zomer onbedoeld in aanraking gekomen met benzodiazepines. Voorgeschreven door artsen!!!Gelukkig ben ik door speurwerk op het internet er al snel achter gekomen wat de gevaren hiervan zijn, hoe afhankelijkheid kan ontstaan ( na 8 dagen al bij een kortwerkende benzo) en hoe ik er van af kon komen. Ik ben m.b.v. van tapering.

Zie ook http://www.cinderella-tx.org/nl/tapering/ van de benzo's afgekomen. Ik ben echter door een hel gegaan.....

Geen enkele arts of psychiater die mij wilde geloven. Ik ben nooit aan in aanraking geweest met de psychiatrie, maar helaas vorig jaar, door verkeerde diagnoses dus wel. Helaas!!! 

 

Goed, ik heb dus afgebouwd en ben mezelf weer. Ik werk weer 4 dagen per week en ben enorm actief op sociaal gebied. Ik ben mezelf weer... Het enige dat ik nog heb is dat ik nog pijn in mijn gewrichten heb, ongelooflijk veel stekende pijn in mijn benen en onwillekeurige spiertrillingen over mijn hele lijf. Slapen gaat nog niet heel goed. Maar dat gaat na twee jaar veel beter heb ik van de meesten begrepen. 

 

*  

 

 

Voor mensen die nog in een withdrawal zitten verwijs ik graag naar:

 

http://www.lovedonesguidetobenzowithdrawal.com/

en naar de Dutch Manual van dokter Ashton. Die moet je even googlen

 

Laat je niet wat wijsmaken door artsen op psychiaters. Bouw altijd langzaam af., zet kortwerkende benzo's om in langwerkende benzo's (valium/diazepam) en bouw af door middel van taperingstrips te bestellen bij de regenboogapotheek. 

 

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en blijf doorgaan. Je wordt beter!!! You will!!

 

 

José

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...