Mai Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Yup! Zolang ik niet voor de volle 100% erachter sta Laat ik me niet meer opnemen ofzo Dat is gedoemd te mislukken, en huppel ik na 5 dagen het pand weer uit Om vervolgens weer thuis.. Het moet hier Heb ook nog een hond om voor te zorgen En met mezelf weer blij te zijn Sinds een tijdje, draag ik een briefje bij me Met daarop een Russisch gezegde "Wie wil, zoekt een mogelijkheid, wie niet wil zoekt een reden" Kennelijk zoek ik dat laatste nog Dus dat moet eerst weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Dank voor het lezen En verdriet mag Zie mijn onderschrift Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 tjonge Mai. Wat een verdriet. Sterkte. Ik weet even niet iets te zeggen. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Ik kan je onderschrift niet lezen op het moment (mobiel), maar ik lees wel al een jaar lang af en toe 'als t moat, dan moat t'. En @TomTom, voor de goede orde, ik heb geen last van je onduidelijkheid. Maar als je wil dat ik je begrijp dan moet je het inderdaad anders aanpakken. En ik op mijn beurt wil je graag begrijpen. Maar voel je dus geenszins verplicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 gestaag naar ooit weer; Jawis! De radslag Dank jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Mijn onderschrift: Pijn is onvermijdelijk, lijden is optioneel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 En it moat Op mijn tijd Mijn manier Verder was het gewoon wat delen Nix zieligs aan, soms effe Ik ga wel door! Voor hetere vuren gestaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Precies Bor Maar die Vlaamsche ziet het wel! En die Friesche tekst, had ze natuurlijk van mij Al maakt het geen verschil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Zielig is niet in me opgekomen. Wel, zoals ik zeg, erg veel pijn. Je beschrijft het treffend, ik zie mezelf zo zitten en boze appjes sturen. Pijn is onvermijdelijk. Check. Of lijden optioneel is daar ga ik een nachtje over slapen. Daar kan ik niet direct iets mee of je zou op de buddhistische toer het verlangen moeten doven. En daar kan ik dan weer niet zo veel mee. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 vlaamse... graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Ik ben altijd eerlijk Als het moet vrij direct Kan moeilijk de rest van mijn leven gaan zitten treuren Zal wel zijn tijd nodig hebben Vlaamse okidoki Doen we ook Friese Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Mai, je weet het gewoon wel ! En doen maakt zoveel duidelijk... Ik kwam even welterusten wensen na weer werken met een flinke dosis spanning. Nu de rust in en morgen een dagje boemelen naar het wilde westen. Goeie nacht! Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Oef... bijgelezen.. Spirt hoe gaat het??? Oei, nee Mai, nooit berichten sturen als je dronken bent. Zeker niet over belangrijke familie zaken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden