Meya Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Hm, dit kan flauw overkomen. Wat ik bedoel is: ik vond het fijn vandaag en had het leuk gevonden om je te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Zo te lezen was het een fijne meeting :-) Hier een droge afmelding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Blij dat jullie het zo leuk hebben gehad... Ik meld me droog af Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 mooie mensen hier slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Ik meld me droog te kooi. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Ik ben ook weer geslaagd. Slaap lekker voor diegene die dat nog niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden