peter62 Geplaatst 5 september 2016 Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 goedemiddag vandaag begonnen met me andere leven. zonder alcohol beviel me beter dan met dus we gaan ervoor. sterkte en fijne dag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 september 2016 Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 Succes Peter, dag 1 van heel nieuw ander leven. Stap voor stap, dag voor dag. peter62 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peter62 Geplaatst 5 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 dank je wel..ben er bijna 3 jaar vanaf geweest maar de laatste tijd weer veel trek..heb gedronken,,wel niet zoveel als vroeger maar ik wil helemaal droog staan..bevalt me veel beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peter62 Geplaatst 6 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 dank je..ik heb onder de reacties bij ...wie ben ik..een beetje beschreven waar de trek vandaan komt..gr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peter62 Geplaatst 8 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 vandaag heel veel trek maar trap niet in die duivel op me schouder.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peter62 Geplaatst 11 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 vandaag dag 7 en het gaat goed...soms wel trek maar dat gevoel gaat vrij snel weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 Ben even kwijt wat precies 'jouw' draadje is, maar je bent in elk geval supergoed bezig. Weer je wanneer de trek het sterkst is? Een bepaald tijdstip? Of bepaalde omstandigheden? peter62 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jantina Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 Supergoed Peter 62 :devil: Lekker negeren dit gespuis peter62 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peter62 Geplaatst 11 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 dank jullie wel..de trek komt met vlagen..geen vast patroon...ik.weet ook niet wat mijn :draadje: is ik reageer hier maar als ik iets te vertellen heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 Onder 'wie is wie' kun je een eigen draadje starten. Dan sta je niet meer zo alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peter62 Geplaatst 11 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 heb ik gedaan..heb mezelf voorgesteld...of bedoel je dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden