Irene Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Hoi, ben Irene, lig in scheiding en ben moeder van vijf kinderen. Wat een rot tijd en pijn. Alcohol verdoofd. Ik wil dit niet en heb geen idee hoe ik dit kan ombuigen. Heb hulp nodig. Irene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Ha irene Welkom hier. Waar kunnen we je bij helpen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Welkom op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Welkom Irene wat een vreselijke tijd maak je door nu. Het verdoven betekent wel uitstel van de echte diepere pijn. Zonder drank lijkt op opereren zonder verdoving. Maar je rottijd gaat dan wel korter duren en je komt er sterker uit, echt waar. Met drank stel je dus ook het weer opleven en gaan oogsten uit. veel sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Irene Geplaatst 1 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Och jee, ik weet het echt niet. Ben depressief, lig in scheiding, heb een eetprobleem, zie mijn kinderen weinig en het enige wat 'helpt' is drank en sigaretten. Walgelijk, baal van mezelf maar iedere dag rond een uur of vier wint toch de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Hen je ook professionele hulp hierbij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Irene Geplaatst 1 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Psycholoog, mediator huisarts, maar ik red het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Lukt het je om een dag niet te drinken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Irene Geplaatst 1 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Ben verdorie 52 en de drank wint het van me. Ben een actieve, sportieve vrouw, bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 We zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje hoor. Iedereen herkent dat gevoel over de drank wel. De drank hoeft het niet te winnen. Weet je huisarts van dit probleem ? Kan je bij hem/haar hier ondersteuning bij krijgen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Wens je veel sterkte vandaag. Ik ga te bedde. Morgen weer vroeg op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Irene Geplaatst 1 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Dank allemaal voor dit welkom. Ik kom er wel, zal hard werken zijn. Als ik afleiding heb taal ik niet naar drank. Alleen gaat het mis. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Irene Geplaatst 2 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Stap voor stap, vandaag begonnen met de sigaret laten liggen, so far so good. Als me dit lukt, lukt de drank ook. Iig minder behoefte zonder sigaret. Ik ben sterk, hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Heb je geen drank in huis ,irene ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Irene Geplaatst 3 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Ik heb drank in huis en vanmiddag de fout ingegaan. Nu spijt en koffie drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Aaah, wat erg voor je! Spoel het door de plee, nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Irene Geplaatst 3 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Door de wc gespoeld, niet in huis nu en cola is net zo lekker. Tx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden