Allegro Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ik ben inmiddels 4 weken terug uit een kliniek in Zuid-Afrika en heb daar met succes een behandeling afgerond. Het was heel zwaar en intensief maar ik ben er als een ander mens vandaan gekomen. Ik heb veel gehad aan het 12 stappen model en heb dat als zeer positief en helpend ervaren. Ik zou graag ervaringen willen delen, reacties, kritiek, vragen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ben ook nieuwsgierig. Ga zelf naar coda zelfhulpgroep ivm relatieverslaving, waar ook met de 12 stappen wordt gewerkt. Vind t best lastig dat concreet te maken. Had/ heb je een sponsor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 19 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2016 Allegro, net als jij zat ik in ZA in een 12 stappen kliniek. Het land, het weer, de stappen Welke ervaring, kritiek wil je delen? Ik zat er 8 weken en heb er zo verschrikkelijk veel geleerd. Over verslaving, over mijzelf, over mijn brein en over mijn hart. De kliniek heeft ervoor gezorgd dat ik clean werd én wilde blijven. Mijn visie heeft een reset gehad. Terug naar fabrieksinstellingen. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Als ik begin met vertellen, ben je het hele weekend onder de pannen.... Als je gerichte vragen hebt, kan ik die misschien beantwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 bij de bieb kun je the Big Book gewoon lenen Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Wij werken in de coda groep ook met de 12 stappen, afgeleid van de 12 stappen van de AA. Ik vind ze best moeilijk om echt toe te passen in mijn leven. Helaas wordt er binnen onze groep niet met sponsoren gewerkt, denk dat een sponsor veel kan betekenen in het proces. Wil graag maar Ben er best wel mee aan t worstelen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden