Lika Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 En , misschien sla ik totaal de plank mis, een andere baan/ minder werken? Ik weet het klinkt makkelijk, ik worstel met hetzelfde en ga ermee worstelen als ik weer aan de slag moet, ben kostwinner, maar toch.... ik wil die druk, dat hele drukke verantwoordelijke even niet. Hoe voel jij je over je werk? ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 Hoi Lieve Wat ben je goed bezig! Verveling? Of heb je behoefte aan meer uitdaging? Behoefte aan iets nieuws misschien? Ga zo door Lieve! Misschien kun je er ook over praten met je naasten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 Ha Lieve, fijn je weer te zien. Ik merk zelf dat het bij mij werkt om de werkelijkheid te verdiepen. Weet niet goed hoe ik het moet zeggen. Maar meer bewustwording? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 Moeten, moeten, moeten.....ik gun het je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 Dus dat heb je goed gedaan. Volgende keer lukt 'nee' beter. Ik zeg tegenwoordig overal op dat ik er even over na moet denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 Boos op je zelf? Of hoe ze het in hun hoofd halen om jou te bellen met dit idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 Hoe oud ben je? Overgang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 Ik was ook zo boos. Meer van jezelf houden helpt wel..., Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 46 hier. Weet niet. Kun je laten onderzoeken. Niet overspannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 Ik weet het ook niet. Misschien is het niet zo belangrijk. Als je jezelf maar serieus neemt en niet door dendert. Dat gaat niet goed... heb ik gemerkt:-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 Dat klinkt helemaal niet raar. Heb ik ook vaak. Die rust zit op de tweede verdieping. Daar ben je niet zomaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 Ai... 43 is wel jong voor de overgang. Dat opgefokte, opgekropte gevoel, is dat geen burn-out symptoom? Je bent toch niet onlangs gestopt met anti-depressiva? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Dat kan burn-out zijn Basta. Ja. Ik heb er 1 en had dat ook heel erg. Heel kort lontje..... Maar volgens mij kan het van alles zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden