Vol Geplaatst 6 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2016 Vind jij die spa grapefruit ook zo lekker Vol? Een van mijn lievelingsdrankjes, zo lekker fris! Ja, heerlijk is die! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2016 Hier ook droog en best een fijn dagje. Wat scheelt dat toch, als de zon schijnt! Als ik werk maakt het me niet veel uit, maar z'n vrije dag met een zonnetje...heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2016 Ik ga nog even lezen en een kop thee drinken. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2016 (bewerkt) Dank je wel voor het delen, Fruitvlieg! (Ik was de u vergeten) 6 augustus 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2016 Rapilos: "Nee hoor, ik drink helemaal geen alcohol, hoorde ik mezelf zeggen" Goed moment is dat, hè? Ik deed laatst of ik erover nadacht, gewoon om te ervaren hoe het voelt. Normale mensen twijfelen wel eens: 'Doe maar een wijntje, of nee, doe maar een kopje thee.' Dat was óndenkbaar voor mij. Ik meld me droog af. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 6 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2016 Ik meld mij ook droog af! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2016 Waarom geen Refu Agnieta, Dan weet je zeker dat drinken niet meer kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2016 Als extra stok achter de deur,die Refu. Dan is drinken gewoon niet mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden