Spring naar bijdragen

zondag 3 juli


Aanbevolen berichten

Zegt de term flamen de mensen hier iets? 

 

Ik had toen ik stopte (en stopte, en stopte..) met roken het patroon dat ik  als ik snakte naar een sigaret ik onbewust  negatieve , harde reacties bij mijn omgeving ging uitlokken om weer een excuus te hebben om te roken.  Ik zag bij mezelf alleen maar goede bedoelingen. En nu was de hele wereld tegen me, nou, dan kon ik net zo goed roken.  

 

Ik vind het patroon waar Pinkman het over heeft daar op lijken.  Herken jij er iets in, Agnieta?

 

De mensen die al een tijdje meelopen op dit forum en negatieve reacties blijven geven zouden ook onderdeel uit kunnen maken van dit patroon, de reacties voeden het voortbestaan ervan.

 

Wat jij hier beschrijft heet flaming.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh sorry, ik zie dit nu pas.

 

Ja, ik weet wel wat flamen is maar dat is denk ik niet dat

Etty dat hiermee bedoeld.

Volgens mij bedoeld Etty het (wel- of niet bewust) in stand houden van je verslaving.

 

Tenminste zo lees ik het hoor.

dat kan hoor. Ik dacht dat flamen berichten plaatsen was om reacties uit te lokken en dat meende ik op te maken uit Etty's bericht. Maar kan het prima mis hebben hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

 

Als jullie het wel bij me zien, zou kunnen hoor want m"n hele houding gaat dan in verslavingsstand/ gedrag.

M"n hele doen, laten en denken lijkt dan op iemand die volop in gebruik zit.

Totdat er daadwerkelijk gebruikt wordt en dan kom ik pas weer tot m"n positieven, zo moet je het ongeveer zien.

 

ooit vroeg je in een soortgelijke situatie ons om jou te melden als wij het zien,

maar daar is diverse malen erg boos en ontkennend op gereageerd Agnieta,

ikzelf heb besloten dat dus niet meer te doen.

Als je wilt dat anderen dat wel signaleren schrijf je dat dan? Het is nl nogal frustrerend en ik

voel soms ook machteloosheid en irritaties. Voor anderen die dat niet hebben, zou een extra steuntje hier

voor jou misschien wel helpend zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...