regenboog Geplaatst 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2016 Hef aub mijn account op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Als ik me niet vergis moet je zo'n verzoek via een pb'tje aan de mod sturen Regenboog. Maar waarom zou je? Je had het gisteren heel heel moeilijk en bent gaan drinken... Vandaag een nieuwe dag, ik hoop dat je terugkomt op je verzoek en hier blijft schrijven. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Ook ik hoop dat je terug komt regenboog Niemand is perfect, en misschien is dit dan een leer moment geweest. Hoop echt dat je het allemaal wat lichter kan zien vandaag Je hebt kei hard gewerkt de afgelopen tijd, en dat het dan een keertje mis gaat, wil dan nog niet zeggen dat je niets meer waard bent ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Ik hoop dat je op andere gedachten komt Regenboog. Ik ga ook met vallen en opstaan. Niets om voor te schamen. Ik mocht je wel. Of is het mag? Een voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2016 Regenboog, ik zou het ook fijn vinden als je bleef.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten