Momentum Geplaatst 18 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Dagpact gehaald Welterusten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 (bewerkt) Je mag met mij sparren. Grapje hoor. Ik denk dat ik je wel enigszins begrijp. Er is ook ergens een link die heet, ik zoek een maatje. Wellicht langs die weg iets uitproberen. Je hebt het over afschrikking. Soms kan het wat heftig zijn, maar je leest toch ook wel dingetjes waar je iets van meeneemt denk ik. Anders open je een draadje met een pakkende titel, daar zal niets op tegen zijn. Mag ik vragen wat je minder doel is. Een matig drinker zien te blijven of naar de stoppers kant. Dan weten andere matigers het ook meteen. 18 juni 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 (bewerkt) Was een dubbeltje! 18 juni 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Oké sterkte Pinkman. Als je dat goed aankan ,is dat knap. Ik zou zeker blijven lezen om standvastig te blijven. Wellicht is er eens een sparring partner, o.i.d Drank is en blijft een lelijk duveltje. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Kan me gelukkig droog afmelden en ook nog rookvrij. welterusten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Meld me droog af. Goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2016 Pinkman, ik las je, maar wist er geen raad mee gisteren. Het is redelijk te doen en je zoekt een maatje voor de moeilijke momenten. Tussen de regels lees ik nog strijd dan. Het herinnert me aan mijn eigen gevecht tegen het drinken zo. Jaaaaren heeft dat geduurd. Het was een eenzame strijd, ik kende het forum toen niet en sprak er bijna nooit over. Ik kan me voorstellen dat het, ook hier op het forum, een eenzame strijd blijft. Want je balanceert voortdurend op een randje en kunt er zo af kukelen. En strijd is niet leuk tegen drinken. Je kunt de oorlog winnen en vele keren toch battles verliezen. En de prijs kan hoog zijn heb ikzelf gemerkt. Slopend waren die jaren voor mij want ik was er 24/7 mee bezig, ook op niet drinken dagen. Juist op niet drinken dagen mag ik wel zeggen, want dan leefde ik zelden in het hier en nu. Ik heb geen idee wat jou kan helpen, maatjes, een apart draadje, pb's met andere minderaars. Maar je wordt gelezen, ook door stoppers zoals ik. :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden