smart Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Het is duidelijk te mooi weer om op het forum te gaan zitten te klessen. Ik kom even voorbij en meld me aan: Momentum Lars Albert Rapilos Wijfie Smart fijne dag. Oeps.... jarigen: van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Kohtje en Spud, van harte gefeliciteerd. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Lieve, beste mensen, allemaal reuze bedankt voor de felicitaties. Heb een fijne, drukke dag gehad, maar geen "echte"verjaardagsdag met gebak en visite en zo... Met de Dyane en Acadiane op pad geweest. We hebben onze nog niet zo lang geleden aangeschafte Acadiane verkocht en vandaag bij de nieuwe eigenaar afgeleverd. Aansluitend hebben we het jaarlijkse citroëngebeuren de "Citromobie"l bezocht met onze "gewone" Dyane. We kregen bij het afleveren van de aca twee vrijkaartjes van die nieuwe eigenaar. Op die beurs veel bekenden weergezien, twee spotgoedkope maar mooie metalen modelletjes van een Dyane op de kop getikt voor in onze vitrinekast, schaal 1:43 en 1:24. Uur of vier weer thuis en druk met inpakken en reisklaarmaken van ons campertje. Morgenochtend vroeg vertrekken we voor acht dagen naar Normandië. Tot later dan maar weer. En succes allen met het droog blijven. Of met droog worden en blijven.. Mij bevalt dat droog staan steeds beter, ook al leek het me destijds niets.. plof, AlbertRemmo en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Fijne vakantie Kohtje. Nancy ook ! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Kohtje, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Het kan net nog. Fijne vakantie. Wat een rot leven heb jij, als ik dit zo allemaal lees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Kohtje en Nancy fijne vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Heerlijk, Normandië! Veel reisplezier Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Overgeven en niet er tegen vechten zei Kohtje gisteren. Het was een gevecht vandaag. Wel een droge afmelding. Heb een goede nacht allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Welterusten! Hier ook een droge afmelding. Nog even tv en dan te bedde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 zongestoofd halfgaar zzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Hoi allemaal Ik heb drank overleefd vandaag voor `t eerst met scooter naar restaurant, wat een verademing HEERLIJK Niks bezweet en bijna uitgeput aankomen na ruim een uur. Heb er 20 minuten over gedaan Dagpact geslaagd dus bed in truste tot morgen rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Klinkt goed Albert, het is natuurlijk extra prettig met het mooie weer van de laatste dagen. Veel scooter-plezier nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 (bewerkt) Niemand meer aanwezig. Ik doe de ramen dicht en het licht uit. Welterusten 7 mei 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden