Meya Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Ik werd tot voor kort altijd automatisch aangemeld maar nu niet meer. Vinkje bij 'gegevens onthouden' is er nog wel en staat aan. Ben ik de enige en weet iemand een oplossing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Bij mij is het ook gestopt mijn zoon zei dat het komt omdat dat via algemene instellingen was aangevinkt ook en dat had weer tot gevolg dat zelfs mijn bankcodes ingelogd bleven, en dat was niet de bedoeling. Toen hij dat vinkje weg haalde bleef het op het forum ook weg. Ik ben benieuwd of dat voor nog meer mensen geldt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 april 2016 Rapport Share Geplaatst 12 april 2016 Geen problemen en/of verschillen hier. Nou log ik elke keer netjes uit en in. Dus mijn situatie verschilt en ik laat mijn browser de login automatisch aanvullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden