Soothe Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Pleasant dreams! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Ik herinner me precies ook een Akkordeon. Maar ben niet zeker.Will is ook van hier. Voor zover ik weet is ie helemaal ok. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 (bewerkt) Ik zoek mijn deken ook maar eens op.Hoe langer de vakantie duurt, hoe later ik slapen ga.Dat gaat maandag pikken als de wekker om zes uur afgaat Ik hoop voor iedereen fijne dromen Maar vooral ook dat vannacht weer een goeie mag zijn voor jou Gipsy 9 april 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Hoe later de avond, hoe schoner het volk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Net een lang gesprek met zoon. Het valt allemaal níet mee, de arme jongen zit een beetje in de put. Ruzie met een vriend. *zucht* Dit soort dingen komen ook altijd laat op de avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden